• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sountracs Solo 32/8/32

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

StiebZ

knob twiddlin'
Sountracs Solo 32/8/32 mengtafel te koop. Deze Britse mengtagel heeft 6 sends, 4 delige eq waarvan 2x parametrisch, 8 bussen, midi aanstuurbare mutes, aparte voedinig, etc.
zie ook http://www.studiosystems.co.uk/soundtracs-solo/

Ik heb deze mengtafel niet mee kunnen verhuizen toen ik naar het buitenland verhuisd ben en deze staat nu al zowat 3.5 jaar ongebruikt bij iemand op zolder in Gent.
Gezien ik precies nog niet direkt terug naar Belgie ga, zal ik ze maar verkopen.
(Ze staat er ondertussen ook een beetje in de weg).

Ik heb ze al die tijd ni meer getest of zelfs gezien, vandaar dat ik ze voor een uitzonderlijk lage prijs wegdoe van 450 Euro, ik zou zeggen, sla uw slag...

attachment.php

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back