• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Matrix6R, Sixtrak, rack + Soundtracs mix

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

StiebZ

knob twiddlin'
Wegens verhuis naar buitenland, studio toch maar een beetje afslanken :

-Oberheim Matrix6R : 350 €

-Sequential Circuits Sixtrak : 300 €

-Rack gemaakt in hout voor +20 units : 50 €

-Moest er iemand echt in geïnteresseerd zijn wil ik ook overwegen mijn Sountracs Solo 32/8/32 mengtafel te verkopen. Deze Britse mengtagel heeft 6 sends, 4 delige eq waarvan 2x parametrisch, 8 bussen, midi aanstuurbare mutes, etc.
zie ook http://www.studiosystems.co.uk/soundtracs-solo/

Fantastische mengtafel, maar helaas wat groot om mee te verhuizen, dus ofwel verkoop ik ze of ze gaat in storage. Gezien er enkele reparaties op dienen te gebeuren ( 3 kanalen en een send zouden eens nagekeken moeten worden ) wil ik ze wegdoen voor de belachelijke prijs van 950 Euro ( das ongeveer een tiende van de nieuwprijs )

Ik zal vanavond trachten wat fotootjes te posten.

de Oberheim Matrix6R :

Attachments

• m6.jpg
    m6.jpg
    56,3 KB · Bekeken: 81
de Sequential circuits sixtrak :

Attachments

• sixtrak.jpg
    sixtrak.jpg
    54,6 KB · Bekeken: 88
de rack, goed voor zo'n 23 à 24 units (of meer als je de tussenruimte ook benut) + lade (handig voor kabels en dergelijke), totale hoogte 1m80

Attachments

• rack2.jpg
    rack2.jpg
    46,4 KB · Bekeken: 87
en de soundtracs Solo 32/8/32 :

Attachments

• mix1.jpg
    mix1.jpg
    93,4 KB · Bekeken: 79
de rack wil ik eventueel wel gewoon ruilen tegen een rack van 12U met deksels...

nieuwe prijzen :

-Oberheim Matrix6R : 340 €

-Sequential Circuits Sixtrak : 290 €

-Rack gemaakt in hout voor +20 units : 45 € (liefst nog ruilen tegen een kleinere rack)

-Soundtracs Solo : 940 €

sixtrak verkocht

laatste prijsvermindering, wat over een week niet verkocht is gaat mee naar het buitenland :

-Oberheim Matrix6R : 320 €

-Rack gemaakt in hout voor +20 units : 35 € (liefst nog ruilen tegen een kleinere rack)

-Soundtracs Solo : 900 €

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back