(alweer) Mevr. Aquilera door de remix-factory

Joozt

Just music...
Nu is het op dit forum zo, dat men geloof ik trance verafschuwt (tenminste er zijn mensen die er een beroerte van krijgen als ik dat zo lees) :P

Maar dat weerhield mij niet om ook Genie in a Bottle een trance-gevoel te geven. ;D

Ik vond dus ook de Acappella van deze mevr. en ben er gelijk mee aan de slag gegaan, om is even te oefenen met wat vocalen.

Tis een vrij korte mix, ik ben zelf nu een extended versie aan het maken, maar dit is een soort van radio-mix, als je er een naam aan wil geven.

Hij is gemaakt met de koptelefoon op :( Maar gelukkig nog maar 2 daagjes, en dan komen de monitoren :D

Tis mn eerste mix met een vocal, dus go easy on me. ;)

*UPDATE*

Aangepaste versie, nu 5 min. 30

-= Listen to the Remix =-

*UPDATE*

Laatst gewijzigd:
Het idee is op zich erg relaxed. Ik vind wel dat er potentie in zit. Maar als ik toch wat opbouwende kritiek mag geven:

De intro en de rest van het nummer mogen veel langer. Sowieso vind ik dat alles erg snel achter elkaar is gezet zodat er weinig rustpunten in het nummer zitten. De stem komt er wat mij betreft te veel en te hard uit, de balans met de synts zou beter kunnen. Maar goed, je zegt al dat je het met een koptelefoon hebt gemixt.

Ik ben benieuwd hoe het klinkt nadat je het over een setje monitors hebt bewerkt.

greetz, F.

Opbouwende kritiek is aaaaltijd welkom :D

Mjah, ik heb in elk nummer wat ik maak altijd wel een break, maar hier moest ik toch ff goed nadenken waar ik hem zou proppen. In mn extended probeer ik ook een wat langere opbouw te maken, en een break.

EN tja de stem te hard, ik heb hem daarnet ff op een los stereo setje geluisterd, en dan overstemt de vocal wel erg ja, dus dat moet nog ff veranderd worden.

Thx for the Feedback!

Best leuk gedaan hoor!

Haal alleen alsjeblieft die badkamergalm van haar stem af. Het volume van de vocal vind helemaal niet overdreven hard staan. (ietsje zachter misschien)

Twas geen badkamer galm :P maar heb hem wel aangepast.

Hij is nu over het algemeen droog, wat idd veel beter klinkt, alleen heb ik soms wat galm + echo gebruikt.

Ik heb de vocal iets gereduceerd. Daarnaast is er nu een break in gekomen. Hijs niet super lang, maar het haald even het tempo eruit, wat wel ff goed was.

Hijs ondertussen 5:30 geworden :P

-= Vernieuwd Versie van Genie =-

De laatste stap kan volgende week ondernomen worden als ik mn monitoren heb.

Thx for the feedback!

Back