hey gasten van syntforum wie heeft verstand??? over??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

premchand

Nieuwkomer
ik zoek een voedings plaat van de korg m1 maar dan de 110v versie t is egt dringend gelieve als je ut niet hebt niet reageren want daar heb ik tog nix heb je ut of nie??? reageer vergoeding is goed!!! en nog maals niet reageren met een domme humor die ik nie begryp dus als je nix te doen hebt pest iemand anders..
of bied mij gewoon die voedingsbord van de korg m1 110v versie aan? ik betaal goed.
volgens mij bn ik duidelijk genoeg geweest als je verstand hebt reageer fftjes toetsenist van ziggie renesaines band natural nation en beef freelancer check out premchand mangal greetings everybody
URGENt!! wie heeft voedings complete chip voor korg m! !!)v versie reageer nu TIS dringend kAN jIJ mE hELPEN????????:Z

Bericht door een moderator:
Welkom op het synthforum .
Als je alles in 1 post had gestopt En in fatsoenlijk nederlands, krijg je ook geen "humor" opmerkingen.
Dus houden we het een beetje rustig ?

ik dacht dat je motiv kapot was gegaan in parijs. je m1 nu ook al? als je voeding kaduuk is, kan je er wellicht een 220v board in laten zetten. Voerman in Amersfoort is de importeur van Korg, die moeten je kunnen helpen:

Voerman Amersfoort BV
Vanadiumweg 17
3812 PX Amersfoort
033-4612908
www.voerman.nl

Probeer forumlid Mike philco eens te pm-en, misschien ook verstandig om in het ABN te posten, dat komt wat duidelijker over., tenzij je gezellig onderonsje met R-ond wilt hebben :D

Bemoei je er niet mee anders trek ik je ABN leeg :P

Oh jah, welkom op dit fijne forum. 8o)

Het is een soort nederlands wat TS schrijft, maar ik snap er weinig van.

Het enige is dat het op mij niet heel aardig overkomt.

Paul

Was mij nog niet opgevallen. Ik ben echt niet gek, alleen een draaideur :okdan:

ik zoek een voedings plaat van de korg m1 maar dan de 110v versie t is egt dringend gelieve als je ut niet hebt niet reageren want daar heb ik tog nix heb je ut of nie??? reageer vergoeding is goed!!! en nog maals niet reageren met een domme humor die ik nie begryp dus als je nix te doen hebt pest iemand anders..
of bied mij gewoon die voedingsbord van de korg m1 110v versie aan? ik betaal goed.
volgens mij bn ik duidelijk genoeg geweest als je verstand hebt reageer fftjes toetsenist van ziggie renesaines band natural nation en beef freelancer check out premchand mangal greetings everybody
URGENt!! wie heeft voedings complete chip voor korg m! !!)v versie reageer nu TIS dringend kAN jIJ mE hELPEN????????:Z

Familie van R-ond?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back