Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ah leuke bakjes heb ze allebei gehad de 707 en 727, erg leuk om mee te jammen. Heb ze eruit gedaan omdat ik ze niet meer gebruikte en als ik de sounds nodig had het toch al samples waren dus veel verschil zat er niet in om een sample te pakken of de orignele, net is geen analoge 808 of 909. Maarja, die sequencer en volume sliders maakte het toch wel hele leuke jambakjes. Dat is ook precies de reden waarom ik spijt heb dat ik ze wg heb gedaan, de sounds hoef je het niet voor te doen, maar de sequencer en de eenvoud om wat mee te jammen met wat andere bakjes aan een mixer is erg leuk. Maarja als ik ze nog wel had stonden ze waarschijnlijk al die jaren niks te doen. Erg leuke bakjes, en jammer dat ze zo duur zijn geworden. Ik had ze destijds allebei samen voor 350 in mintstaat gekocht zonder krasjes of wat dan ook en uiteindelijk weg gedaan aan een synthforum handelaar voor 550 die ze weer meteen op eBay ging zetten en er zijn marge weer op ging verdienen.

![]()
leuk alternatief voor een dx-7.
Wat is dat?
Benno; schreef:![]()
leuk alternatief voor een dx-7.
Wat is dat?
Goedkoop zijn ze niet meer nee. En jammer dat je ze weg heb gedaan.
En dit is een 12 bitter met oude converters. Als je het verschil met samples niet hoort, ben ik toch geneigd te zeggen dat je hem dan ook niet echt waard ben. Zelfde als bij leuke en mooie vrouw.![]()
Frappant dat handelaren soms dit beter begrijpen dat iets uniek klinkt dan muzikanten.
Zie ook TR 909 hats met TR step sequencer. Eigen sound.