Wat is ''the best looking synth'' ever.

Ik denk dat ik kies voor de KORG Delta die heeft toch echt iets, jammer dat zn looks beter zijn als zn geluid.

korg_delta_6.jpg

geen lampies , aber zum angreifen bereit !

multimoog.jpg

Laatst gewijzigd:
Uiteindelijk blijken er geen lelijke synths te bestaan.

Deze vind ik wel erg mooi :

teisco60f-synthesizer.jpg

Maar 't mooist voor mij blijft de Synthi AKS.

Ik denk dat ik kies voor de KORG Delta die heeft toch echt iets, jammer dat zn looks beter zijn als zn geluid.

Wel lekker dat je je eigen post ge-edit anders had ik weer wat moeten posten;-) maar ik ben nog geen zeeuw Goesenaar tegengekomen die ik niet mag in het echt hahaha...ik vind die Delta qua sound wel z'n charme hebben, alleen weer lelijk als de...

ja, synths die je zelf hebt zijn altijd de mooiste :gaap:

Ben jij ook wel eens constructief? En is jouw commentaar ook wel eens terecht? Beetje zitten zaniken kan iedereen, maar on topic posten blijft toch leuker en constructiever.

(for the record: een D50 is tegenwoordig dirt cheap, een Blofeld kost nieuw ook niet zoveel, ik heb zelf geen van de synths die ik vernoemd heb en dat geld voor wel meer forumleden hier).

Jes303 schreef:
Niemand noemt de SH-5 (edit: toch wel)
:D;)

Is geen synth, maar ik vind hem wel mooi.

Attachments

• promega3.jpg
    promega3.jpg
    28,3 KB · Bekeken: 80
Wel lekker dat je je eigen post ge-edit anders had ik weer wat moeten posten;-) maar ik ben nog geen zeeuw Goesenaar tegengekomen die ik niet mag in het echt hahaha...ik vind die Delta qua sound wel z'n charme hebben, alleen weer lelijk als de...

Tja, die 2 andere regels hadden ook weinig van doen met de thread natuurlijk, zie het maar als "zelfbescherming" hihi.

En de Delta heeft zeker wel charme, goeie bas zit erin maar het heeft echt wat chorus en reverb nodig en ik vond hem erg beperkt. De joystick was cool trouwens !

en dees "praktisch"
bohm_angle.jpg

ook favoriet: "zo mooi blauw"
2477863004_fae23814bf.jpg

ja, synths die je zelf hebt zijn altijd de mooiste :gaap:

Onzin. Er zijn echt wel mooiere synths dan die ik heb (vind ik dan), en die heb ik ook al genoemd.

jaja, 't is lekker 'hap'weer..

Deze is ook waanzinnig:

flashback_circuit_bending_sk5.jpg

Al is 't geluid NOG beter dan de looks.. 8o)

Onzin. Er zijn echt wel mooiere synths dan die ik heb (vind ik dan), en die heb ik ook al genoemd.

jaja, 't is lekker 'hap'weer...

Bij Bass is alles wat hij NIET heeft per definitie lelijk. Volgens mij is dat een betere uitleg van wat hij eigenlijk bedoeld

hahahaha
Ik heb geen Waldorf Wave maar die vind ik erg mooi

hahahaha
Ik heb geen Waldorf Wave maar die vind ik erg mooi

+1...een van de mooiste bakken! Ik zit nu een beetje te twijfelen over die Matrix 12...vind hem er imposant uitzien, is ie ook maar zal ik hem nou kopen of niet?

Back