Studiootje bouwen

Je moet er wat voor over hebben om je buren te vriend te houden :D

Je hebt me tevens op een goed idee gebracht voor mezelf als ik weer eens geld heb :okdan:

In de racks (Nova,SE1-x,PolyEvolver),de schuiflade (Andromeda) en naast me (909,Virus TI,zie je niet op de foto's)...

wat needsaman m0re ...than a a6 /909:P

Yep...

Eentje heb ik genoeg aan hoor...

Tja,maar ook voor mezelf natuurlijk...wil ook 's nachts kunnen werken zonder gezeik...

dione kun je met deze box in box idee redelijk luisd muziek maken ,..
snachts ?
ben welbenieuwd ..

Tja,maar ook voor mezelf natuurlijk...wil ook 's nachts kunnen werken zonder gezeik...

Ik ben zeer benieuwd tot welk level je ongestoord muziek kunt maken zonder dat andere het merken want in mijn gehorig hokje zou het wellicht ook een uitkomst bieden?

Ik heb nog geen klachten gehad :P

Maar ik zit ook in een hoekhuis,die studioruimte grenst nergens aan de buren...

Mag ik mischien vragen wat dit allemaal gekost heeft!
Ben zelf ook van plan de zolder te verbouwen als studio..

toch leuk om te zien! ik heb toch die studio een beetje gespekt (veel enoid's en dione's in de platenkast staan :D) zijn die DNA slipmatten nog ergens te krijgen?

erg vette studio btw!

Mag ik mischien vragen wat dit allemaal gekost heeft!
Ben zelf ook van plan de zolder te verbouwen als studio..

zo'n 1000 euro aan hout,Rockwool,ondervloeren en ander materiaal...ligt natuurlijk aan de grootte van je ruimte hoeveel dat kost...
Studiomeubels zo'n 400 euro aan materiaal (incl. rack rails en zo)...

toch leuk om te zien! ik heb toch die studio een beetje gespekt (veel enoid's en dione's in de platenkast staan :D) zijn die DNA slipmatten nog ergens te krijgen?

erg vette studio btw!

Dank u :D
Die slipmatten zijn uitverkocht...ik hoop dat ze weer een zooi laten maken...

Beetje grijs allemaal. Wel super netjes!

Het meubel past dan ook echt maar nèt he? Maar wel netjes gedaan!

erg netjes Dione!
heb je nog advies/hulp gehad van derden of ben je zelf zo goed op de hoogte van akoestische behandeling van je ruimte/isolatie etc?

Mooi werk!

ja inderdaad zou mooi zijn. het shirtje heb ik al nou de slipmatjes nog 8D

Was gisteren in het magazijn,de slipmatten zijn idd op...en worden ook niet meer gemaakt,gezien de ontwikkelingen in vinyl-land...

Beetje grijs allemaal. Wel super netjes!

Foto kwaliteit is slecht..meubel is zilvergrijs...

Het meubel past dan ook echt maar nèt he? Maar wel netjes gedaan!

Het ontwerp van het meubel is helemaal aangepast aan de ruimte...en vice versa...ik wist dat ik de zijmuren niet te ver naar binnen moest plaatsen zodat ik nog ruimte had voor een meubel waarin de Andy en 2 rack-breedtes zouden gaan passen...

erg netjes Dione!
heb je nog advies/hulp gehad van derden of ben je zelf zo goed op de hoogte van akoestische behandeling van je ruimte/isolatie etc?

Mooi werk!

Veel gelezen op internet...en een stukje ervaring...

ja mooi, lijkt mij dat als je er een koelkast en een plee in installeert dat je nooit meer weg hoeft :)

Was gisteren in het magazijn,de slipmatten zijn idd op...en worden ook niet meer gemaakt,gezien de ontwikkelingen in vinyl-land...

:( ik heb af en toe het gevoel dat ik de enige op deze planeet ben die nog puur op vinyl draait... ik heb wel cd spelers omdat je die gewoon MOET hebben maar het blijven plastieken zielloze apperaten:P

Back