Keytek CTS-5000 Gekocht!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tyros1990

Gedeactiveerd account
Hey.
Ik heb een Keytek CTS-5000 gekocht vandaag voor 50!euro.
Het is een Cross-Wavetable synth, en hij heeft 88 echt gewogen toetsen(Zwaar bij de lage noten, licht bij de hoge noten).

Nou weet ik er niet heel veel vanaf van dat apparaat, en van de synthese die er gebruikt word(is dacht ik het zelfde als van de SQ-80 toch?)

Wie kan mij verder wat wegwijs maken in het apparaat?

Wat is het bijvoorbeeld waard?, Hoe is de synthese precies?

Alvast bedankt!

Ach ja... al die adviezen...

Dude, ik doe genoeg met de adviezen, ik koop hem trouwens toch niet dat ding, ik wou hem vandaag kopen, maar kreeg net te horen van mijn baas dat hij geen geluid meer geeft van zichzelf...

En die gast van Musicplant zei dat hij in orde was, En dat ik hem mocht betalen wanneer ik wilde.

maar nu ik dit weet gaat het niet door, ben het zat om defecte meuk te kopen(tenzij het een Minimoog betreft voor 200)

gast lees je eerste post dan s terug
je hebt dat afgeragde tyfusding dus NIET gekocht

Toch niet gehaald? Jammer.. 'k Had wel zin in een nieuwe soap.. :)

Tyros,

Wordt je nou nooit moe van jezelf?

Niet eerst brallen dat je iets hebt gekocht, mensen om advies vragen, en dan vervolgens zeggen dat je hem toch niet hebt...
Je lijkt wel een wijf (sorry voor de echte dames op t forum, het is maar een gezegde :))

beste mede SF gebuikers,

bij deze beloof ik dat ik NOOIT meer reageer op een topic van Bradley.

wie volgt ?

=(

beste mede SF gebuikers,

bij deze beloof ik dat ik NOOIT meer reageer op een topic van Bradley.

wie volgt ?

=(

Ik ga mn best doen maar beloven kan ik het niet. :D

Ik heb me dat net al voorgenomen. Het lukt me gewoon niet. Hij is een soort magneet ofzo....je blijft effe kijken..net als bij een zwaar ongeluk...kijken of je nog ergens bloed ziet ofzo...
Hetzelfde geldt als je stront aan je klauw hebt....je weet dat je niet moet ruiken, maar toch doe je het 9 van de 10 keer ... (ik heb een kind, ik ben dus wel gewoon zindelijk :))

ach ik zie al tientallen topics die ook nergens over gaan dus die ene kan er ook wel bij

Die Keytek is een fantastisch en intelligent ding !!

Gaf er waarschijnlijk spontaan de brui aan nadat je hem meegenomen had...

Ik heb me dat net al voorgenomen. Het lukt me gewoon niet. Hij is een soort magneet ofzo....je blijft effe kijken..net als bij een zwaar ongeluk...kijken of je nog ergens bloed ziet ofzo...
Hetzelfde geldt als je stront aan je klauw hebt....je weet dat je niet moet ruiken, maar toch doe je het 9 van de 10 keer ... (ik heb een kind, ik ben dus wel gewoon zindelijk :))

lol :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back