Roland promars mrs-2

Pepertje

Ouwe rot
26373959.jpg

http://www.kapaza.be/Muziek_en_inst...Roland_promars_mrs_2_analoge_synthesizer.html

Fraai stilleven zo. "Pro-Mars met vaas en appel".

De advertentie is van de Belgische ome Leo (= Kozz Vintage). Zijn prijzen op Ebay kennende gaat 'ie niet voor een prikkie weg... :D

Lijkt me wel n'un toffen bak!

hij is cool maar doet veel minder dan de JP4

persoonlijk benk meer een mono bakken mannetje
en die tweede osc is toch wel erg ok lijktme [discrete tek no logie]

wat kan die minder dan ralp
kzou der soon 750 over voor hebben
beetje oddity / ms20 prijs vroegah

gaat denk niet lukken

:engel:

En er is 1850 Euro op geboden...dat kan niet serieus zijn :erm:

Neej.

Ik denk dat de Promars sowieso een beetje "geklemd" zit qua marktwaarde, aangezien de Juup4 veel meer kan en normaal gezien niet héél duur is. Met de huidige Juno60 prijzen, wordt de Promars dan een beetje gesandwiched. :)

Neej.

Ik denk dat de Promars sowieso een beetje "geklemd" zit qua marktwaarde, aangezien de Juup4 veel meer kan en normaal gezien niet héél duur is. Met de huidige Juno60 prijzen, wordt de Promars dan een beetje gesandwiched. :)

okok
wat kan die dan minder ???
is nog steeds een zeg maar sh 5/7 dual osc synth
met geheugen 8x dan wel
en cv gate aan board [d8 ik !]
we weten wat die kosten
pro mars erg zeldzaam
d8ikook effe
1850 is gekken werk ...koop dan meteen een sh 5
mooir

-monofoon
-geen chorus
-geen arpeggiator
-maar 37 toetsen

Dat is dus wel behoorlijk wat minder dan de juup4.

Maarrrrr hij heeft wél een tweede oscillator. Wat het dan weer een heel leuke monosynth maakt. Jammer van die chorus en arp...

-monofoon
-geen chorus
-geen arpeggiator

zeker een gemis!!! vooral de arpeggiator is erg cool op de JP4!!

Maarrrrr hij heeft wél een tweede oscillator.

Die 2e osc kun je alleen niet tunen en loopt zelfde waveform mee met osc 1, las ik in een Soundonsound review. Dat is dat wel weer jammer... Toch lijkt ie me wel vet, maar als je dan toch bezig bent, beter een Juup 4!! :biertje:

"... Consequently, you must at all times have the same waveform, the same basic pitch, and the same PW parameters (with manual or LFO-driven PWM) for both VCO1 and VCO2. The only thing that you can control independently on VCO2 is its fine-tuning. This is unfortunate because it severely curtails the Promars' usefulness. ..."

Volgens de SOS review zou je dat dan weer wel makkelijk kunnen modden zodat je de 2 osc apart van elkaar kunt tunen. Dan komt het beest in hem wèl naar buiten... :duivels:

Volgens de SOS review zou je dat dan weer wel makkelijk kunnen modden zodat je de 2 osc apart van elkaar kunt tunen. Dan komt het beest in hem wèl naar buiten... :duivels:

WE WANT INDEPENT....CY

GISTER MET TWEEMC BETH MODULES GE..UHM FREAK IS WEL BOMMERIG
DAN GA JE AFVRAGEN WAAROM SOMMIGE BEPERKTE CLASSIXEGT ZOVEEL CASH WAARD ZIJN ..
GEHEUGEN :?

Back