we moeten onmiddelijk stoppen met die negatieve muziek te produceren

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bliepertronic

Vintage kloon
in de ban
verfrissende site.
gemiddeld iq ?
vraag me af of het de muziek is die dit veroorzaakt , andere voor de hand liggende redenen lijken me ook wel aannemelijk.
shit voor die jongen, afblijven van andere mensen lijkt me vrij primair

... de agressieopwekkende grafmuziek die ons naar de afgrond zal brengen

... het lijkt wel een profetische vloek die je daar uitspreekt.

Muziekgenres gaan koppelen aan gedrag, en het hierdoor voorstellen om te verbieden vind ik eigenlijk wel niet zo een goed idee.

Als we allen opnieuw elke zondag naar de kerk gaan, en alleen nog klassieke muziek beluisteren zal onze maatschappij zeker kalmeren als weleer,... maar dat zal niet meer lukken vrees ik.

Ikzelf heb in mijn uitgangsperiode het meeste geweld meegemaakt vanuit de hoek van de echte disco-jongens. Ze klopten erop los in de maat van de beegees en donna summer,... maar de disco verbannen vond ik toen ook geen goed idee.

Punt is dat sommige muziek (vaak in combinatie met vanalles) wat meer energie geeft (opfokt klinkt zo negatief..) en helaas kunnen sommige van die "stoere" figuren zich dan niet in de hand houden..
Zegt dus meer over 't iq/nivo van de agressievelingen dan per se van de muziek..

En inderdaad: bij de gemiddelde BOERENdisco is 't net zo vaak raak..

het grote gevaar lijkt me het volgende,

stel: de Hardcore gaat dood (onwaarschijnlijk, maar dat is het scenario de topicstarter voorsteld) en alles met een IQ van onder de 80 en/of fan van die ene voetbalclub heeft zijn muziek niet meer. waar wijkt men dan naar uit? juist: de terreur van fransje bouwer, dries roelvink, de 3 J's en Monique Smit. doe mij dan maar die Hardcore..

Muziek verbieden is, hoewel ik het sommige genres toewens, geen strak plan.
ten eerste al omdat dan half Volendam weer de zee opmoet, en dat geeft weer overbevissing enzo..................:D

ten tweede, zelfs jantje smit en hardcore is onderdeel van cultuur.
heeft te maken met vrijheid.

voor je het weet worden er anders weer boeken in de hens gezet enzo.

doe maar niet.

:mega:

we moeten onmiddelijk stoppen met die negatieve muziek te produceren

Ten eerste MOETEN we niks Hans....en hardcore vin k wel meevallen....iig beter dan de depri emo muziek waardoor je meteen scheermesjes wilt gaan halen....of op die leuke wandeling aan het kijken bent welke tak het beste hangt. Het ligt aan de persoon zelf of ie zich in de hand kan houden, heeft muziek niet zoveel mee te maken....ik heb meer vechtpartijen gezien op urban feesten dan op hardcore feesten. Bij alle muziekstijlen heb je er rotte appels tussen zitten die het verneuken voor de rest.

Mensen zouden weer s normaal met elkaar moeten omgaan.

denk dat de muziek er weinig mee te maken heb (of hij moet wel errug kut hebben gedraaid:{)

meer n mix van drank/drugs/hooliganisme ofzoiets

... het lijkt wel een profetische vloek die je daar uitspreekt.

Het komt gewoon allemaal door de trans-dans!

:dubbel:

Nou nee eigenlijk komt het natuurlijk gewoon omdat het een stel wilde mongolen waren op dat feestje. En die heb je helaas overal. Never underestimate the power of stupidity :(

Dom volk + stimulerende middelen = nog dommer volk.

tjah, en van Marilyn Manson ga je scholen overhoop schieten....
van jazz ga je heroine doen, om over klassiek al helemaal maar niet te beginnen...

waarom geven mensen zo makkelijk dingen de schuld als ze moeite hebben aan te nemen dat mensen nu eenmaal lijp zijn, en dat iedereen ergens een grens heeft (hoewel bij sommigen die grens nog nieteens een drempel is) en iedereen in staat is shit uit te halen.

Let wel he, die mensen op dat filmpje dansen op muziek met een ritme van wel 120 beats per minute!

Er is zoveel muziek die de mensheid naar de afgrond leidt...
En ach, we passen ons wel aan (als mensheid) en leven vrolijk verder!

Het orgel was vroeger ook des duivels.
De draailier was dat ook, vanwege zijn grondtoon:
draailier%20kein.jpg

Alles waar een geestelijke een vreemd gevoel van kreeg, ook in zijn kruis, was dan des duivels...

negatieve muziek rules!!!
als je dat gaat verbieden blijft er alleen skihut en palingsound over
het iq van partyfuck is idd erg triest
wat een sjappies valt nog mee dat ze kunnen schrijven
maar hardcore terror gabber en dat soort troep is ook zeker niet mijn favoriet
staat bij mij in het zelfde rijtje als jan smit r&b smartlappen skihut enzo
maar om het dan gelijk te verbieden is ook wel weer overdreven
die opgefokte zielepoten moeten gewoon nergens meer binnen gelaten worden
een zwarte lijst maken ofziets

Dat soort gastjes zijn simpel genoeg om op om het even welke emotie super primair te reageren. Die meppen net zo makkelijk huilende baby's, zeurende vrouwen, late buschauffeurs en nooit snel genoeg zijnde ambulance broeders. Maar ook als ze blij zijn maken ze van alles kapot, in eerste plaats hun lever en hersencellen, maar ze willen zichzelf dan ook nog wel 'ns de tering in rijden, ergens een mes in steken, enorme vreugdevuren branden of iets puur willekeurigs slopen. Of ze gaan gewoon 'ns even lekker huilen. Doen ze ook. Muziek heeft daar weinig mee van doen, hoewel muziek die de grote primaire emoties oproept vast populairder is. Jantje lacht, jantje huilt. Dat idee.

Ik dacht he een topic over repmuziek. :D

Overigens lijkt het me beter om te stoppen met negatief reageren op muziek,,..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back