we moeten onmiddelijk stoppen met die negatieve muziek te produceren

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mis de religieuze zondebewuste deathcore ea levensbeschadigende extremen onzer wereld.
er zijn vele dwalingen met pijnvolle consequenties, hetgeen ik toch even voor het voetlicht wilde brengen.
neen tegen extremisten, betweters , polariserende dogmatici, onverdraagzamen, kortom eenieder die anders is dan ondergetekende en zijn ,weinige, echte vrienden.
scum !

kan dit belachelijk topic nou eens dicht ?

Die jongen is sowieso voor het leven getekend met een dik lidteken midden in zijn gezicht, zijn wang hing los toen het gebeurde. De dokters konden het amper hechten door de zwellingen van de stompen die erachteraan kwamen. De beveiliger lag/ligt in het ziekenhuis met onbekend letsel.

Daarnaast blijkt nu hoogstwaarschijnlijk dat dat groepje idioten deze aanslag al 2 weken van tevoren gepland hadden incl. de manier waarop (kapot bierflesje), wat dus echt verder geen eene reet te maken heeft met muzieksmaak, spontane ruzie, drugs/alcohol of wat voor plaatselijke activiteit dan ook. Één van de daders heeft vanhorenzeggen al eerder vastgezeten voor poging tot doodslag. Dit lijkt op een poging tot moord met voorbedachte rade.

Iedereen hier brallen over vechtpartijtjes op feestjes, die heb ik ook meegemaakt (energiehal, ahoy, hemkade etc) maar dit is een andere catagorie. Ik was eerst van plan om ook naar dat feest te gaan, maar ik had nog andere afspraken waardoor ik kort ervoor besloot niet te gaan. Ik weet zeker dat ik had ingegegrepen, dan had ik nu waarschijnlijk verminkt thuis gezeten of erger.

http://partyflock.nl/topic/1091592eejay_mishandeld_en_met_gebroken_bierfles_gestoken.html
en aanfezien er hier veel producers zitten is het een goed begin om hier te starten met het aanpakken van het kwaad!!
namelijk de agressieopwekkende grafmuziek die ons naar de afgrond zal brengen

Je poging om grappig te zijn is naar mijn mening erg laag, ookal ken je die persoon niet. Stel je eens voor dat één van jou bekenden dit overkomt tijdens zijn werk op het podium. Het topic op partyflock is zelfs verwijderd, ik stel voor dat we hier hetzelfde doen.

tav die jongen zijn de meningen eenduidig, en ook tav de gestoorde criminele inslag van dit soort daders.
mooi dat er duidelijk stelling hiertegen genomen is.

de rest van het topic gaat over de belachelijkheid van het willen verbieden van een muziekstroming , alsof dat de oorzaak van dit soort klojo's is. derhalve de ( quasi) provocerende clips, welke trouwens wel ook juweeltjes bevatten.
nog een voor de dader, may you burn:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back