Gezocht: Access Virus B

Status
Please reply by conversation.
Ehm.. voor 350 staan mensen niet echt te springen om hun Virus B weg te doen ben ik bang...Dat is nogal een lage prijs.. De A gaat wel voor 350, maar de B gaat toch veelal voor rond de 500 euro weg..

Bovendien ga je na 6 uurtjes (daguurtjes) al je topic omhoog schoppen, terwijl de meeste mensen net terug zijn van hun werk.. Laat ze eerst ff eten.. En dan even inloggen, misschien heb je dan wat reacties.. ;)

:) en ook inmiddels de virus b voor 400 :P

Grtz en mensen die gereageerd hebben bedankt.

dat is een realistische prijse. De poster erboven : 500 is heel sterk overpriced. Ik heb er veel virussen zien gaan voor 370-420E.

en een virus A mag niet meer kosten dan 280-300 euros volgens mij.

anyway, have fun met je Virus :)

dat is een realistische prijse. De poster erboven : 500 is heel sterk overpriced. Ik heb er veel virussen zien gaan voor 370-420E.

en een virus A mag niet meer kosten dan 280-300 euros volgens mij.

anyway, have fun met je Virus :)

Helemaal mee eens.. Mensen overschatten de waarde van hun eigen spullen nogal eens omdat ze naar nieuwprijzen kijken, maar het gaat om de marktwaarde op dit moment.. die is dus gewoon lager gelukkig..

Zag vandaag een Korg KP3 op marktplaats staan.. daar staat bij:

Geen onzinbiedingen, nieuwprijs was 450 euro.. Dan denk ik, dat is leuk.. maar het boeit me geen poep wat iemand ervoor betaald heeft, het gaat om wat ie nu waard is.. Aangezien een KP Pro nieuw maar 349 is, zou ik voor de KP 3 nooit meer dan rond de 200 betalen, als ie in topstaat is dan!

Waarschijnlijk denkt de verkoper er nog wel rond de 300 voor te krijgen vanwege die nieuwwaarde.. :doei:

Status
Please reply by conversation.
Back