Probleem met Texas Instruments kaart

Adjust

Ouwe rot
Hoi,

Ik heb vanwege slechte chipset in mijn laptop een tijdje geleden een expresscard aangeschaft met texas instruments chipset.
Ik durf er alleen nog niet echt live mee op te treden want als het podium iets teveel trilt of als ik perongeluk met mijn hand tegen die kaart aankom dan springt mijn geluidskaart op rood en ligt het geluid eruit.
Is er toevallig ook iets op de markt wat je kan inbouwen? Want zo schiet het natuurlijk niet op (zou verder ook prettig zijn zodat ik een uad kan gebruiken als die minder gevoelig is voor trilling. Zijn er anders lui met eenzelfde probleem, of die dezelfde combi hebben en juist geen probleem mee hebben?

Ik ben er wel uit, het ligt gewoon aan mijn kaartbus van de laptop, die is waarschijnlijk iets te ruim gemaakt zodat de expresscard niet lekker blijft zitten.
:slotje:

Heb je een 34 mm Expresscard die in een 54/34 mm slot zit? Ik zat met hetzelfde probleem; er bestaan gelukkig kleine adaptertjes/spacers die je op een 34 mm card kunt zetten zodat deze steviger in een 54 mm slot blijft zitten.
De ExSys EX-10000 adapter is her en der verkrijgbaar in Nederland verkrijgbaar, ik heb die van mij besteld bij http://www.jonkercomputers.nl/

nou dat zal het niet zijn want er zit geen 2 cm verschil in mijn slot en de kaart.
maargoed ik ga binnenkort toch mijn setup veranderen dus komt wel goed.

Back