Vandaag 3 april 2003 gratis ebay.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Op marktplaats moet je betalen om een advertentie te plaatsen, maar veel mensen vergeten dat dat niet de enige plek is waar je moet betalen. Normaal moet je op ebay ook (redelijk veel) betalen.
Vandaag, 3 april, is het feest en zijn de plaatsingskosten gratis!

Let wel op. De verkoopkosten niet!

duss.

http://www.ebay.nl

Ach ja, die veilingsites ben ik niet zo kapot van.

Ze vragen wel geld, maar ze vertikken het om het fatsoenlijk bij te houden. Ik heb al diverse keren aan MP gemeld dat er illegale zooi wordt aangeboden. Oa software en games. Maar mensen zetten er nog steeds doodleuk adds op met hun e-mail erbij. Daar mag een kudden wouten best wel eens op afgestuurd worden op dat soort randdebielen.

Een eigen veiling hier zou wellicht ook niet verkeerd zijn, maar ik wil niet op de zaken vooruit lopen. :)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
ebay.com is wel echt super goed....
Het beste global e-commerce systeem wat ik ken. Alle ebay sites over de hele wereld zijn aan elkaar gekoppeld...

Helaas is alles gebaseerd op websphere. http://www.ejbinfo.com/WebSphere/01/09/07/1121235.shtml

't Is inderdaad niet gratis maar wel het beste wat ik ken. Ik gebruik het niet veel maar als ik weer eens 'ouwe rommel' wil verkopen dan maak ik er gebruik van.
Prima systeem en af en toe kom je nog eens leuke mensen tegen, waar ook ter wereld.
En de kostprijs, dat verreken je toch gewoon in je vraagprijs, toch.
Trouwens, ff adverteren in de NY Times of the Daily Australian kost al gauw meer hoor.

Ze zouden bepaalde sectie's van de NL versie van ebay eerst eens gratis moeten maken voor een bepaalde tijd om zo publiek te trekken, want de nederlandse e-bay is volgens mij niet zo'n enorm succes (zeker niet in de muziek sectie)

Origineel geplaatst door C-Code
want de nederlandse e-bay is volgens mij niet zo'n enorm succes (zeker niet in de muziek sectie)

Nee, het aanbod is niet overweldigend maar soms staan er toch leuke spullen op. Vooral de Duitse eBay is toch best de moeite waard om te volgen.

elke ochtend (als ik me niet weer 's verslaap..) 'new today' op eBay.de, eBay.com, eBay.co.uk, gevolgd door marktplaats.nl, muziek.2ehands.nl, SoS reader ads, musikstore köln kleinanzeigen, en als ik er zin in heb interface, musikhouse, thomann, sphere...

ben wel een tijdje zoet ja..

mmmm..lekker koffie...

Origineel geplaatst door oozi
elke ochtend (als ik me niet weer 's verslaap..) 'new today' op eBay.de, eBay.com, eBay.co.uk, gevolgd door marktplaats.nl, muziek.2ehands.nl, SoS reader ads, musikstore köln kleinanzeigen, en als ik er zin in heb interface, musikhouse, thomann, sphere...

ben wel een tijdje zoet ja..

mmmm..lekker koffie...
Probeer eens op ebay.nl als je de resultaten hebt, recht op: Beschikbaar voor nederland te drukken. Scheelt weer wat ebays afkijken. En favouriete zoekopdrachten aanleggen bij ebay... Erg handig, maar wel duur! ;)

nou ik vind 't juist zo leuk om ff alles door te kijken. interresante dingen kom je dan wel tegen..meer een soort snuffelen. zo heb ik m'n KMS-30 voor 50 goeie ouwe deutschemarken ge-'buy-it-now'-ed om 8 uur 's ochtends..stond er net 20 minuten op, en ik was er nou niet echt naar op zoek maar stond wel op 't 'spul-dat-als-ik-het-ooit-nog-per-toeval-tegenkom-voor-een-redelijke-prijs-dan-wil-ik-het-wel'-lijstje. d'r zijn zowiezo niet zoveel dingen die ik perse moet hebben.
en als ik echt iets specifieks zoek dan 'advanced search:items located in any country' ik 'm idd wel. maar 's leuk hoor dat snuffelen..ik weet ondertussen best veel over best veel hierdoor..+ dat ik zo een beetje m'n eigen prijswijzer word..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back