Focusrite Liquid mix

TimeEliminator

Ingeburgerd
Hallo,
Ik wou misschien een Focusrite Liquid mix aanschaffen maar ik snap niet precies wat het doet. Zou dit ding kunnen werken als ik alleen software gebruik zonder andere mixers of interfaces? Dus dat ik dit gewoon over mijn digitale synths in Logic heen gooi.
Leg het please even uit.
Bedankt.:)

Het ding werkt als een hardware/software plugin. Kies een willekeurige EQ/compressor en zet die als insert op je audiotrack. Het werkt hetzelfde als je Logic compressor plugin maar dan zit de DSP kracht in dat kastje.

Is een externde DSP processor, de Liqud Mix plugins die je in Logic gebruikt maken gebruik van de rekenkracht van het externe apparaat. Het ontlast je gewone processor.

Neemt niet weg dat ie wel wat cpu wegslurpt natuurlijk.

Even een stomme vraag, maar waarom wil je iets kopen, waarvan je niet weet wat het doet?

Neemt niet weg dat ie wel wat cpu wegslurpt natuurlijk.

Even een stomme vraag, maar waarom wil je iets kopen, waarvan je niet weet wat het doet?

Idd.

Als je hier al geen balle verstand van hebt. Zou ik het al helemaal niet kopen.

Zowieso vind ik persoonlijk. Maargoed dat is mijn mening. Dat die liquid mix niet echt een toevoeging is. Kan je net zogoed een berg gratis plugins downloaden ofzo. Eqs en compressortjes. Want die meuk in die liquid zooi stelt echt geen kont voor.

Ik zeg toch dat ik niet precies weet wat ie doet. Wel ongeveer. Vroeg me gewoon af hoe hij werkte. Bovendien heb niks anders toch om geld aan te spenderen!:P
Maar als je zegt dat dat ding niks is dan geloof ik je daar wel in.
Bedankt.

Back