Pearl SY1 Syncussion

Status
Please reply by conversation.
als je een goed bod doet heb ik misschien wel een Pearl sc-40 voor je... ofwel de SYNCUSSION-X

Wat de naam ook is, er staat op sc-40, maar syn-ryse noemt hem ook de syncussion-x.
grandioos zeldzaam. En vet.

Maar ik ben aan het sparen voor een 808 of/en 909...

Ook heb ik een Kawai xd-5 in de aanbieding, die berust op hetzelfde digitaal-grondgeluid-met-analoge-filters principe.
Maar eerlijkheidshalve: de sc-40 klinkt rauw en recht voor zijn raap, de xd-5 is wat dat betreft toch wat oppervlakkiger van aard.

Laatst gewijzigd:
midi implementatie is erg minimaal.

Voor real-time is ie niet geschikt, heeft idd. lauter drukknoppen.
Reageert wel op velocity.

Het is dus instellen-en-laten-zo geblazen,
maar de sounds zijn erg goed, ik gebruik hem in zowat elke track, en ook vandaag heeft ie weer geboorte gegeven aan een snare die er mag zijn.

Edoch; ik wil wel weer 's wat anders. Eigenlijk. Vandaar.

Psies

Al een paar jaar. die dingen zijn echt moeilijk te vinden. Ik heb ooit eens een dude in Duitsland gevonden die er een verkocht maar die wou er 450 euro voor hebben. Dat vind ik zo'n 100 euro teveel

Ik heb in de tussentijd ook nog geen alternatief kunnen ontdekken wat kwa realtime manipulatie en klank (voornamelijk voor die decaykicks) ook maar in de buurt komt.

ja als 'ie dan echt zo vet is en echt zo moeilijk te krijgen dan is die 100 euro meer misschien toch niet teveel? 't is maar net hoe graag je 'm wil hebben natuurlijk...;)

Origineel geplaatst door Boost303
... Maar heden ten dage lijkt het wel of alle SY1's van de planeet zijn verdwenen

..mwah...

http://www.drummersweb.com/asp/detail.asp?id=111156&chapter=5

en nog niet eens zo'n oude ad..
beetje google'en doet wonderen..
maar wel erg moeilijk te vinden ja. da's meestal wel een teken dat 't een goeie vette bak is; als je 'm hebt laat je 'm niet meer los..

Origineel geplaatst door Boost303
De mail bounced op zijn adres.

Dus ik ben nog steeds op zoek

..je hebt 't ondertussen al zover dat elke keer als ik die naam van dat ding ergens zie ik gelijk aan jou denk..8)

Als ik jouw was zou ik een auto bod is stellen dan heb je een stukje meer kans dat je de veiling wint.

Status
Please reply by conversation.
Back