Pearl SY1 Syncussion

Status
Please reply by conversation.
Voortaan gewoon 5 minuten voor het eind drie vensters openen met de veiling.
Dan een bod doen van bijvoorbeeld 25 euro boven het uitstaande bod doen en dan nog niet op confirmeren drukken...
In een ander venster 100 euro erboven en ook nog niet confirmeren.
Dan in het ander venster constant op CTRL-F5 rammen.....
30 seconden voor het einde de eerste (25 euro erboven) confimeren...
Weer op het derde venster op CTRL-F5 rammen als een gek...
10 seconden voor het einde eventueel de 100 euro confimeren....

Voila!

Als je meteen die 100 gedaan had dan had die gozer tijd gehad om er over na te denken en ook hoger geboden. Lastig, maar soms effectief... Of iemand moet 10.000 euro geboden hebben..

pearl

pearl

Hey Boost, je mailbox zit helemaal vol en je kunt geen persoonlijke berichten meer ontvangen ! Ik heb een bericht voor je over de Syncussion! Dus legen maar die bak als je geinteresseerd bent..... Of heb je inmiddels misschien 20 aanbiedingen?

Re: Pearl SY1 Syncussion

Origineel geplaatst door Boost303
Ik ben nog steeds op zoek naar een Pearl SY1 Syncussion.

Als iemand er een weet te staan gaarne een mailtje naar darkforce@acid.nl

Stond heel lang geleden,in de interface een advertentie. Geinterreseerden konden daar voor een prikkie een module kopen,van iemand die ze op zolder had gevonden ergens. Ben bang dat ze ze niet meer hebben,maar wie weet zal het ff voor je opzoeken.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik wou hem voor je kopen, maar iemand heeft me overboden... ;)

http://cgi6.ebay.nl/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewBids&item=2530499250

Misschien kun je de Pearl van hem overkopen.

Ik geloof dat ik lichtelijk gestoord wordt :erm:

Hij wil hem in eerste instantie niet verkopen maar als hij hem verkoopt ben ik de eerste. Das in ieder geval een klein lichtpuntje in deze duisternis

Ik heb al gevraagd of ie het ding naar nederland versleept.

Als oozi gaat bieden voor jou, hou ik mijn handen ervan af...

Boost303 MOET een pearl!

:D psies.. hij is nou al zo lang op zoek.. :)

Origineel geplaatst door oozi
:D psies.. hij is nou al zo lang op zoek.. :)
Hij wil ook naar nederland versturen en zelfs het komen brengen. Hij gaat binnenkort naar A'dam en daar kun je iets met hem afspreken als je de veiling wint. Scheelt toch weer shippingkosten vanuit Duitsland.

Oozi, pak jij hem voor Boost? (wel eventjes 5 minuten voor het einde een attack op mono/poly's pc doen, want anders pakt ie hem weer...)

Hij wil ook naar nederland versturen en zelfs het komen brengen. Hij gaat binnenkort naar A'dam en daar kun je iets met hem afspreken als je de veiling wint. Scheelt toch weer shippingkosten vanuit Duitsland.

Oozi, pak jij hem voor Boost? (wel eventjes 5 minuten voor het einde een attack op mono/poly's pc doen, want anders pakt ie hem weer...)

..als boost 't okee vind is 't voor mij ook geen probleem. doen we.
(mooi hè die samenhorigheid van gearjunks :) )

boost (aan de telefoon) zegt "daar wordt ik vrolijk van als jij voor mij zou willen bieden"

jo

Dus wie gaat er nu bieden?

Het is al afgelopen..

Hij heeft mij gemaild dat ie een mooi aanbod gekregen heeft en hij heeft de veiling gestopt. Ik heb hem gevraagd voor hoeveel ie hem weg gedaan heeft.

Hij is voor meer dan 400 verkocht..

Status
Please reply by conversation.
Back