Vintage Synth Manuals!

ik heb me meteen ingeschreven,..................
ow nee, dat was de ad. ernaast.

ik heb ze ook te koop, voor maar 100,- eurietjes, per stuk.
maar ja, dan heb je ook wel wat....

:mega:

Heeft ie zeker ook met koninginnedag op de rommelmarkt gevonden...

Heeft ie zeker ook met koninginnedag op de rommelmarkt gevonden...

In België hebben ze geen Koningin(nedag)... :D

In België hebben ze geen Koningin(nedag)... :D

Als ze geen Koning hebben wie is dan die knol waar ze altijd het kabinet heen sturen na 8 maanden?

dat krijg je als hoelanger hoe meer mensen dat kotselijk woord "vintage" overschatten en ophemelen !

... mensen die geen vintage-synthesizers hebben proberen dan maar mee te snoepen van die dwangmatige-vintage-rommelmarkt door af te zakken naar de handleidingen ervan.

... en als de handleidingen te duur of te schaars worden schakelen we wel over op verkoop-per-opbod van meubeltjes waarop ooit een vintage-synthesizer gestaan heeft,.. of een schuiflade waarin ooit een vintage-manual gelegen heeft (met certificaat)

dat krijg je als hoelanger hoe meer mensen dat kotselijk woord "vintage" overschatten en ophemelen !

... mensen die geen vintage-synthesizers hebben proberen dan maar mee te snoepen van die dwangmatige-vintage-rommelmarkt door af te zakken naar de handleidingen ervan.

... en als de handleidingen te duur of te schaars worden schakelen we wel over op verkoop-per-opbod van meubeltjes waarop ooit een vintage-synthesizer gestaan heeft,.. of een schuiflade waarin ooit een vintage-manual gelegen heeft (met certificaat)

Retro-Manual klinkt zo raar ;)

volgens mij is de vintage spijkerschrift manuals ad weggehaald. kon hem niet vinden daar. hier is een link voor manuals, en gratis:
http://www.synthfool.com/docs/
pcies... want een 'echte' manual is slechts een paar lappen papier met wat inkt, daar is compleet ende nix vintage aan. informatie is toch niet tastbaar...

Back