Patat Met
TB or not TB
Ik erger mij over het maken van claims, zonder dat daarbij bewijs word geleverd.
Zie oa deze thread. (Helaas gesloten omdat de moderator oeverloos gezwets wilde voorkomen, denk ik). Dit gedrag komt zeer regelmatig voor op het internet, en ik ben het zat. Temeer omdat vaak degene die om bewijs vraagt als zondebok word aangewezen.
Kritisch denken vereist bewijs bij een claim.
Dus niet zeiken als er om bewijs word gevraagd, gewoon ff een mp3tje posten. Het is wel zo beleefd, anders geen claim maken en niet posten.
Groeten Patatteke.
Zie oa deze thread. (Helaas gesloten omdat de moderator oeverloos gezwets wilde voorkomen, denk ik). Dit gedrag komt zeer regelmatig voor op het internet, en ik ben het zat. Temeer omdat vaak degene die om bewijs vraagt als zondebok word aangewezen.
Kritisch denken vereist bewijs bij een claim.
Dus niet zeiken als er om bewijs word gevraagd, gewoon ff een mp3tje posten. Het is wel zo beleefd, anders geen claim maken en niet posten.
Groeten Patatteke.

Ik weet, is geen vergelijking die helemaal opgaat, maar soms mag je best iets aannemen van mensen die reageren op je vraag. Zeker als ze als heel lang bezig zijn op een bepaald gebied. Ik zou zelfs durven zeggen dat de bewijslast in dat geval omgedraaid mag worden
Dat zijn allemaal smaakgerelateerde meningen en geen feiten.