Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niet elk antwoord is een claim. Maar in het geval van de genoemde andere thread wel: Dit geluid kan met vrijwel elke synth gemaakt worden. In zo'n geval is een geluids fragmentje wel zo netjes. Meerdere mensen hebben die claim gemaakt en mensen hebben het tegenovergestelde geclaimd, maar allemaal hebben verzaakt een file toe te voegen, met als resultaat een oeverloos heen en weer gezwets waar niemand wat aan heeft.Je hebt het steeds maar over claims, maar volgens mij gaat het hier toch echt over een antwoord op een vraag. Is toch net even anders, of niet?
Hier heb ik even over na gedacht, vandaar de late reactie:Verwacht jij echt bewijs bij elk antwoord van wie dan ook op een door jou gestelde vraag? Je wilt weten waar het Bulleplein is en degene die jou helpt mag dat niet alleen uitleggen, maar ook nog bewijzen dat hij gelijk heeft?

Een zeer kritische lezer zal in veel literatuur meteen ontdekken wanneer er gewoon copy-paste vanuit Wikipedia wordt gedaan, want dan zal er een wiskundig model met –pi worden gepresenteerd in plaats van het natuurkundig model, met betrekking tot geluid, waar 2pi, 3pi, etc. worden getoond] Moest even uit m’n systeem
Wout

Het probleem is eigenlijk dat er over feiten zeer slecht gediscussieerd kan worden, terwijl dat over meningen juist zo ontzettend goed kan! Voor een discussieforum als dit toch wel een belangrijk gegeven, of zie ik dat nu fout, misschien…
Wout