Ohmforce: Quad Frohmage of Ohmicide?

aso

Stamgast
Ohmforce: Quad Frohmage of Ohmicide? welke zouden jullie kopen, ik heb ze allebij getest maar ik kan niet kiezen. wat vinden jullie?:okdan:

De Frohmage (die ik overigens niet ken) is een 4 bands Filter, de Ohmicide (die ik zelf heb) is een 4 bands distortion... iets met appels en peren??

Maar wat heb je liever, een filter of een distortion? :eureka:

Ja dat zou ik wel willen, alleen mn bankrekening niet helaas...

Als je niet kunt beslissen betekend het wellicht dat je geen van beide nodig hebt. En ja appels, peren, beide lekker.

ik heb ohmcide... ben er erg tevreden mee!
maar wil je de hardware kopen? of de vst, want de vst is gewoon gratis volgens mij...

Pardon?

Logisch toch.....wil je de hardware versie die niet bestaat of de gratis software versie waar je voor moet betalen? 8o)

Vind het toch triest dat men het nog teveel vind om 80 euro wil betalen voor een heel sterk product wat gemaakt wordt door een klein bedrijfje.

Is zelfs het steunen van een klein bedrijfje nog teveel gevraagd?

Vind het toch triest dat men het nog teveel vind om 80 euro wil betalen voor een heel sterk product wat gemaakt wordt door een klein bedrijfje.

Is zelfs het steunen van een klein bedrijfje nog teveel gevraagd?

je kan hm tog ook gewoon downloaden?
ik heb hm gratis LEGAAL gekregen, gewoon van zo'n vertrouwde download site ;)

legaal of niet legaal je kan beter niet kwatfroomaasje halen maar beter ohmicide,kheb van beidde al eens een snuifje tot me genomen,waarvan ik het hardst ging van ohmicde

Back