Ja hij is verkocht!
Ik moet zeggen dat het eigenlijk een van de best klinkende allround rompler is die ik heb gehad.
Ik ben zelf een piano man en mis bij de es toch wel de aanslag.
Bovendien is de piano goed en bruikbaar maar in de studio valt hij erg door de mand.
Ik kan de aanslag niet genoeg doseren hoe ik 'm ook instel.
Ik heb nu een kurzweil PC3X waar nog een hoop ingesteld moet worden, maar met de piano's zit het wel goed.
Wat mij verder van de motif heel erg stoort is dat yamaha op de een of andere manier alle motif bezitters hun geluiden alleen willen laten kopen.
Ik ben daar zelf ook ingetuind door van Ksound piano 1 te kopen.
Ik kan je verzekeren dat die slechter klinkt dan de standaard piano in de ES.
Ik daar div. maal naar toe gemaild maar niet een keer een reactie.
Als iemand handig is met het programmeren van sounds mag je dat volgens mij gewoon vrij op internet zetten zonder dat de grote boze meneer Yamaha dat op slot gaat zetten.
Alle andere concurenten als roland, korg,kurzweil enz. kan je complete banken downloaden.
Bovendien ben je niet strafbaar als je iets op het internet zet wat je zelf hebt gemaakt mbv apparatuur van yamaha.
Ik heb bill gates ook nog nooit horen klagen dat je tekst op internet zet wat is geproceert met office.
Voor alle motif bezitters heel veel plezier met hiermee (dit bedoel ik serieus) en blijf vooral veel geld uitgeven voor geluiden die je van meneer yamaha alleen maar bij hun mag KOPEN!!