Plug Waldorf Pulse ingedeukt

Cheimoon

Ouwe rot
Ik heb een probleempje met de voedingskabel van mijn Waldorf Pulse. Die is namelijk een beetje ingedeukt, waardoor-ie wat los in de socket zit. Geen groot probleem: als je er van afblijft (of 'm vast-tapet), dan blijft-ie het gewoon doen. Maar een klein duwtje en de Pulse gaat uit. De vraag is dus: hoe deuk je zoiets netjes uit? (en dan liefst zonder super-ingewikkeld gereedschap nodig te hebben ;) ) Fotootje van de kabel:

attachment.php

...overigens is deze Waldorf Pulse - die verder bij mijn weten in perfecte staat verkeert - nog steeds te koop... :engel:

Bedankt!

Ja, heb het even geprobeerd, en inderdaad: de top van de plug kan er gewoon vanaf. Dan zou ik het met een paar euro moeten kunnen oplossen dus (aangezien zo'n hele adapter net over een tientje lijkt te kosten). Morgen maar 's gaan informeren bij de plaatstelijke eletronicaboer!

Ik heb nog tig van die plugs liggen... misschien dat iemand in je bekendenkring zoiets ook heeft liggen, daarvan krijg je er nl. standaard een aantal bij de adapter, wil je dat tientje sparen...

misschien dat iemand in je bekendenkring zoiets ook heeft liggen, daarvan krijg je er nl. standaard een aantal bij de adapter, wil je dat tientje sparen...
Nederlanders... ;)

Bij gebrek aan bruikbare bekendenkring maar naar de winkel geweest, en daar het bovenstuk van de plug gekocht. Werkt weer als vanouds. Prettig! :okdan:

Back