Twee computers, 1 monitor,1 toestenbord+muis (PC en MAC)

Hoi,

op dit moment gebruik ik deze Belkin KVM Switch USB om te schakelen tussen 2 PC's met 1 monitor, toetsenbord en muis (MS Wireless Keyboard).

Nu wordt 1 PC vervangen door een Mac(Book) en volgens de Belkin Specs werkt deze switch alleen op een PC...

Bestaat er uberhaupt een KVM Switch die kan schakelen tussen een Mac en PC?? Is het daarnaast mogelijk om mijn MS Wireless Keyboard te blijven gebruiken?

alvast bedankt!

Ik had zoiets als je laat zien, alleen dan met usb poorten (Wel een Belkin). Dat ging prima. Ik kan me alleen voorstellen dat het anders gaat als je een draadloos toetsenbord hebt dat direct via bluetooth met je computers communiceert. Daar doet een switch dan niks aan.

trouwens, belkin heeft wel een handleiding voor osx bij de productpagina staan. Zou dus wel moeten werken.

Ik had zoiets als je laat zien, alleen dan met usb poorten (Wel een Belkin). Dat ging prima. Ik kan me alleen voorstellen dat het anders gaat als je een draadloos toetsenbord hebt dat direct via bluetooth met je computers communiceert. Daar doet een switch dan niks aan.

trouwens, belkin heeft wel een handleiding voor osx bij de productpagina staan. Zou dus wel moeten werken.

ik heb er een met USB (zie mijn post) en mijn draadloze toetsenbord werkt met een USB ontvanger.

Back