Broder console front (schuin)

Status
Please reply by conversation.

dj invizible

Een blikje
Hallo!
Ik ben opzoek naar de schuine hoeken (27cm) uit de broder reeks..
heeft iemand deze te koop?
een foto'tje ter verduidelijking.. (dit zijn de rechte consoles op de foto.. ik zoek dus voor alle duidelijkheid de schuine ;-) )
Alvast bedankt!

79055_PE208655_S3.jpg

0084482_PE211206_S3.jpg

Als het compatible is met het element-systeem kun je er nog allerlei accesoires bij kopen, o.a. kantelbare verstelbare schapdragers. Als het een specifiek IKEA-formaat is, dan moet je IKEA bellen. Vaak kunnen ze nog wel een tijdje reserveonderdelen bestellen.

Ik had al eens naar de onderdelen van het element systeem gekeken, maar ik vond niet wat ik zocht... er moet een ijzeren plaat op bevestigd worden en dit leek niet mogelijk met het element systeem, tenzij met het gevaar dat er een plank synths naar beneden dondert :p en dit wil ik niet meemaken :)
Ik zal deze week nog eens naar ikea gaan.. zal eens doorvragen :)
Bedankt voor de tips!

Als je online kijkt dan kun je een Broder systeem samenstellen en er optionele losse onderdelen bij nemen. Dus ze hebben ze zeker los.

Yep, maar het probleem is dat dat onderdeel juist stopgezet is.. De rechte consoles zijn nog te koop maar de schuine niet meer.. ga deze week eens proberen of ze er nog hebben bij de reserve onderdelen...

Dan toch element-systeem. Bij mij zag het er zo uit:

attachment.php

Ander forumlid had een detailfoto gepost:

Foto-B7XJDZFX.jpg

Bij hem stond er een complete mixer op, dus het kan wel wat hebben.

Ben pas nog in Ikea Eindhoven geweest en daar zijn ze nog gewoon te koop, hoor..

Status
Please reply by conversation.
Back