Flamingo Pudding - Het Avontuur Van Willie

Paracat

Ingeburgerd
Ik heb laatst een liedje gepost wat de meeste mensen blijkbaar vreselijk vonden (mischien ook wel terecht). Ik heb de kritiek en dergelijke opgenomen en toegepast in mijn volgende track.

Het is wel een bizar liedje, maar funky en catchy. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De kritische blik van dit forum doet mijn muziek erg goed.

http://soundcloud.com/flamingo-pudding/het-avontuur-van-willy-en-zijn-vriendje-frits

De compressie van de bass aan het begin word nog aangepast. Die is wel heel erg over.

Ik ben wel nieuwschierig.

IK vind um wel obees eigenlijk!
krijg er een beetje een DNB doemaar vibe van..:okdan:

Wat ik wel stom vind, is dat ik (kan aan mij liggen)je dameNs en heren hoor zeggen aan het begin :) klopt da?

verder vind ik het een toptrackie, ik heb er niets op aan te mekkeren!

LOL.

wat een fout. achja, muziek kan vet zijn zonder perfectie naar mijn mening.

hmm..vreemd. Als een liedje slecht is word er veel gecomment. Als die beter is reageert niemand... zit ik fout of zit dit forum zo in elkaar?

zo zit het in elkaar! :)

dus; geen reacties; dan heeft men niets te zeuren, zo gaat t over t algemeen wel ja.
ligt dus niet aan jou :)

Lache track. Het scheelt misschien ook als je het gerne in thread naam vermeld.

Je track heeft veel weg van de johnB stijl, die ken je wel denk ik?

Lache track. Het scheelt misschien ook als je het gerne in thread naam vermeld.

Je track heeft veel weg van de johnB stijl, die ken je wel denk ik?

johnB kende ik nog niet nee, maar nu ik het zo hoor kan ik het wel een beetje voorstellen dat je eraan denkt.. Alleen...ik houd het alleen niet bij 1 stijl...ik krijg een beetje het idee dat JohnB dat wel doet. Achja, daar is het D&B voor.

Dankjewel mensen! Maf dat de comments nu ineens binnenstromen :P

Laatst gewijzigd:
Back