Foto's synthesizer freaks

charlottec

Nieuwkomer
Hallo,
Ik studeer fotografie aan de HKU ik wil een boekje maken over synthesizer 'freaks'! Zijn er mensen die daar aan mee willen werken? De bedoeling is om foto's thuis van jullie te maken in en om de studio(in dien van toepassing), portretten/ stillevens etc.. om zo een goed beeld te krijgen.Iedereen kan meedoen!

reakties sturen naar charlottec@skim.com

groeten Charlotte

p.s. het is serieus bedoeld, geen grap

Heee

Heee

Volgens mij weet ik wie je bent, en vroeg jouw vriend ook al aan me of ik mee wilde werken, maar hij had het over analoge synths. Ik zal er even over nadenken, maar ik beloof niks.

Ik wil wel meedoen. :)

zet mij ook maar op een foto
vereeuwig mij, vereeuwig mij

Ze was vanmiddag hier. Het is een leuke meid en ik ben benieuwd naar het eind resultaat.
Ik heb begrepen dat ze Senso, matt second en Wout Blommers ook nog gaat strikken. :)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ze was vanmiddag hier. Het is een leuke meid en ik ben benieuwd naar het eind resultaat.
Ik heb begrepen dat ze Senso, matt second en Wout Blommers ook nog gaat strikken. :)

Senso....daar heb je inderdaad een synthfreak te pakken!

Origineel geplaatst door bambamstudio
ben ik te lelijk om mee te doen?
Wil wel meedoen!

als ik haar zou zijn zal ik idd jou eruitpakken. Synth freak van de dag... Misschien dat mono poly ook goed ideetje is met zijn museumpje...

mmm.... komen in dat boekje dan ook de adressen te staan? en de favoriete vleessoort van de eventuele waakhond en dan toevallig ook codes van eventuele alarminstallaties?

Als er nog mensen zijn die serieus willen mee doen, stuur me dan even een e-mail!!!
Iedereen mag mee doen, zolang je maar een synth freak bent.

Groeten Charlotte

charlottec@skim.com

En Charlotte.

Ben je tevreden over het eindresultaat?

Back