Gearlist

ykaruzo

Gedeactiveerd account
Lieve Forumvrienden en vriendinnen, ik wil jullie graag even iets vertellen !

Tijdje terug had ik mijn complete gearlist hier op het forum staan, kreeg daar diverse rare anonieme mailtjes op, maar ook zie je hier dingetjes als; Gearlist is voor mietjes, Rot op met je gearlist, Gearlist is voor bluffers, Gearlist is voor mensen die wat te kort komen HAHA om te gillen, slaat allemaal op mij ! jeetje het lijkt wel een helderziende forum hihi :halleluja

Maarrrrrrrr effekes serieus, Op een forum als dit is het nog niet eens zo gek bedacht om je gearlist openbaar te maken, Dit forum is ook bedoeld om je forumvrienden en vriendinnen te helpen,

Want wat gebeurde er ook???? Er waren diverse vrienden en vriendinnen die dingetjes wilden aanschaffen die in mijn gearlist voorkwamen, en mij het hemd van mijn lijf vroegen voordat ze tot aanschaf over gingen,

Tot twee maal toe hebben er forumvrienden zelfs mijn V-Synt een beurt gegeven, allebei besloten ze om er geen een te kopen, terwijl ik hem beslist niet kwijt wil,

Haha ik bedoel het natuurlijk luchtig en satirisch maar er zit een kern van waarheid in, tenslotte zijn we hier allemaal mietjes, kijk ze zitten '' Kerels van 2 meter met handen als kolenschoppen met kwijl aan hun kin draaiend aan van die kleine knoppjes, Bahhh viespeuken zijn het''

P.s Een synthesizer is eigenlijk het verlengstuk van je........:dubbel:

Gearlist

Tuurlijk zijn er meer mensen met een gearlist,

Ik wilde dit alleen even kwijt omdat ik zoveel rare reacties kreeg en dan ook nog een aantal anonieme, je wordt dan al beticht van opschepperij omdat je een Kaosspad bezit, Ja dan is het eind zoek, Je wordt lid van een Synthforum omdat je Synths en aanverwante dingen leuk vind, je wordt geen lid om om te scheppen (hoop ik:frons:)

Maar ja! op het Ferrari forum waar ik ook lid van ben krijg ik soorgelijke reacties dus ik ben het gewend ;););)

Ja ik weet ook niet wat er in stond natuurlijk. Als je twee CS-80's hebt vind ik je ook gewoon een lul hehehehe ;)

Was ooit een Duitser die echt stapels en stapels vintage had (een soort Liberace figuur) wat gewoon lag weg te rotten, kijk daar kan ik niet tegen.

Ik krijg ook regelmatig vragen over synths uit mijn gearlist. Meestal zeg ik dan dat ze er maar een thread over moeten openen.
Ik zie het niet als een verlengde van mijn fallus. Ik deel graag data als ik daar tijd voor heb en vind het altijd interessant te zien wat andere mensen voor setup hebben.

Van horen zeggen zijn er ook soms wel eens mensen met een fake gearllist. Kan mij verder niet zoveel boeien, maar niet iedereen denkt daar zo over.
Uiteindelijk gaat het er niet om wat je hebt......... ;)

We hebben een 'post hier je huidige gearlist' thread of zoiets, dat vind ik wel een aardig compromis.

Ik vind het op sequencer.de eigenlijk wel grappig dat je een icoontje onder posts hebt staan naar een pagina waar je je gear op kunt vermelden. Tevens kan je daar foto's bij plaatsen.
Zo staan ze niet constant onder je posts, maar je kunt er desgewenst op klikken.
Wanneer je de pagina niet invult, heb je het icoontje ook niet onder je posts staan.

kan hier toch ook. moet je het handtekening blokje uit doen dan heb je geen handtekening. :frons:

gearlist:

ik heb ook niets staan. en wat er staat is allemaal kapot of is een dummy.

kan hier toch ook. moet je het handtekening blokje uit doen dan heb je geen handtekening. :frons:

gearlist:

ik heb ook niets staan. en wat er staat is allemaal kapot of is een dummy.

Heb je het tegen mij? Dan begrijp je me wslk verkeerd.

Op het forum van sequencer.de heb je onder je post knopjes staan, waaronder gear als je die pagina hebt ingevuld:

attachment.php

Onder deze button zit je persoonlijke gear pagina, waar je wat over jezelf, je gear en je muziek kan schrijven, en foto's kan plaatsen:

attachment.php

Persoonlijk vind ik dat een prima systeem.

Attachments

• gear.JPG
    gear.JPG
    22,7 KB · Bekeken: 90
  • gear2.jpg
    gear2.jpg
    64,5 KB · Bekeken: 84
Laat ze allemaal de t*ring krijgen met hun geklaag over gearlist'en
Wat een zielig gedoe zeg, iemand afzeiken vanwege ze handtekning onder een post, bha bha.

Tjek mijn handtekening zou ik zegge en klaag maar raak!!!

:P

ik vind het juist wel handig zoon gear list , als iemand gaat posten met alleen computer spullen en het gaat over een vitage synth lijkt me dan minder voor de hand liggend dan iemand die dat apparaat in zijn gear lijst heeft staan. nou zegt dit natuurlijk weinig maar het geeft wel een soort band .. met iemand die ook zoon ding heeft. (ja voor mij zijn het nog gewoon dingen ja)

Back