niemand die sh 5 gezien ???

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
schitterend e machine op 2e hands .nl
een sh 5 van roland volgens mij de beste imono van roland op system 100 na
maar goed wie ben ik ,.....

Re: niemand die sh 5 gezien ???

Origineel geplaatst door rondroyd
schitterend e machine op 2e hands .nl
een sh 5 van roland volgens mij de beste imono van roland op system 100 na
maar goed wie ben ik ,.....

Wel gezien, maar moet nu een beetje op mijn geld gaan letten. Heb nu een aardige installatie.:D

ik vindt er ook een op e-bay voor buy it now at 1.150-$
is dit een redlijke of overprijste ,....prijs dus ......?
in veel synth sites vindt ik veel verschillende prijzen van 800pounds tot 1500.-$
persoonlijk denk ik dat zoooooon ok synth bv niet het dubbel van een pro-one ofso moet kosten
of is het werkelijk een killer,....
hmmmmmm
hij ziet er iig TOP uit
old-skool roland

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2519900257&category=38090
:walker:

Attachments

• sh5.jpg
    sh5.jpg
    22,4 KB · Bekeken: 105
Het hangt af van de staat van het instrument en natuurlijk hoe graag jij er één wilt hebben. als je 1150 dollar omrekent naar de euro vind ik het een nette prijs voor zo'n synth als ie in perfecte staat is. maar er komen nog vervoerskosten en btw overheen waardoor zo'n bakkie toch gauw zo'n 1300-1500 euro kan gaan kosten.

1000 euro is een prijs die ik aantrekkelijk zou vinden voor zo'n synth, maar das persoonlijk:)

linn

linn

die japanner linn,..
heeft gemaild als iemand hier,...zn sh 5 wil kopen ,
dan ststuurt ie hm gratis op voor het nu kopen bedrag ,...
redelijk ,....
want de belg die er ook een te koop heeft gaat niet voor minder 1250.
ofso weg,....
ik heb mn centen uitgegeven aan een dv800 whaaaa
wie o wie
tha R.

Misschien is dit de verkeerde plaats om nog even in te haken op die SH5 thread, excuses ik ben nieuw op dit Forum.

Maar ik wil nog wel dit kwijt, ik ben een aantal jaren in het bezit geweest van dit ontilbare monster. Hij klinkt inderdaad erg goed, maar (ik ben géén purist) hij maakt geen geluiden die ook niet met bijvoorbeeld een virueel analoge synth (bijvoorbeeld de Korg Prophecy) te maken zijn. Een dik geluid inderdaad maar nogmaals niet zo super verheffend als dat sommige mensen willen doen geloven.

Ik heb de mijne overigens geruild voor Microwave XT (ik had nog geen wavetable synth en is te rackmounten), géén moment spijt van gehad.

Back