Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tip : laat geen Gangster-Rappers in je studio!

Ik zou ook die USED PRODUCTS een mailtje sturen.
KUNNEN DE MODERATORS DEZE THREAD NIET ALLEEN ZICHTBAAR/LEESBAAR MAKEN VOOR DE VASTE LEDEN?
Yup, dat van die serienummers is een zeer goede tip !Post een lijst MET serie nummers! Heb je deze niet, goede les voor IEDEREEN! maak een lijst met serienummers! Ik hoop dat alles goed verzekerd is!
hoewel misschien een tikki farfetched, dat ZOU idd ook nog kunnen...Let op de gesprekken die je voert over je gear/studio etc. in cafés, terrasjes, op je werk etc. Er kunnen helaas gasten in de buurt zitten die hun oren gaan spitsen (of het -onbewust- weer door kleppen aan anderen..)
Over serienummers:
Ik heb gewoon een google accountje aangemaakt en in google docs een excelsheetje gemaakt met al mijn gear erin + alle serienummers. Zelfs als je huis in de fik staat heb je dan nog een lijst met je spullen.

Tip: als het goed verzekerd is: zo snel mogelijk stoppen met verdachten zoeken, je spullen zoeken en hier erover kletsen. Het vreet aan je (althans da's bij mij wel...) en het helpt vrijwel nooit. Beter vooruit kijken en voorpret maken over wat je met het geld van de verzekering voor moois gaat aanschaffen![]()