Terug van vakantie.........

Ik zou ook die USED PRODUCTS een mailtje sturen.

KUNNEN DE MODERATORS DEZE THREAD NIET ALLEEN ZICHTBAAR/LEESBAAR MAKEN VOOR DE VASTE LEDEN?

Dat is wel echt crappy zeg... We moeten misschien maar een oppasdienst opzetten!
Bij mij moet het dan wel een kattenliefhebber zijn :P

Sterkte ermee. Ik zit nog wel eens op marktplaats en ik zal het een beetje in de gaten houden...

Ik zou ook die USED PRODUCTS een mailtje sturen.

KUNNEN DE MODERATORS DEZE THREAD NIET ALLEEN ZICHTBAAR/LEESBAAR MAKEN VOOR DE VASTE LEDEN?

Dit is op zich wel een goeie , dan zie je met google niet meteen mijn ex gear lijst.

Bedankt iedereen voor jullie medeleven en goede adviezen.
Ik moet zeggen dat via hyves en facebook bij mij weinig valt te checken want die zijn niet echt up to date.
Het moet iemand geweest die het via via gehoord heeft of dat het in opdracht gebeurd is.

Ik hou jullie op de hoogte hoe het verder verloopt..

Buren of ex onderhuurders of kennissen er van .. Opletten of ze zich anders gedragen.

Post een lijst MET serie nummers! Heb je deze niet, goede les voor IEDEREEN! maak een lijst met serienummers! Ik hoop dat alles goed verzekerd is!
Yup, dat van die serienummers is een zeer goede tip !

Ik wens die klootzakken een hoop bad karma toe.
Sterkte, Mr. X

Let op de gesprekken die je voert over je gear/studio etc. in cafés, terrasjes, op je werk etc. Er kunnen helaas gasten in de buurt zitten die hun oren gaan spitsen (of het -onbewust- weer door kleppen aan anderen..)
hoewel misschien een tikki farfetched, dat ZOU idd ook nog kunnen...

en als je een synth verkoopt, ff op een andere locatie met koptelefoon neerzetten...
studiootje showen is nutuulk wel leuk (voor het ego) maar je ziet wat er van komen kan idd...

sterkte en succes voor de TS.

Over serienummers:

Ik heb gewoon een google accountje aangemaakt en in google docs een excelsheetje gemaakt met al mijn gear erin + alle serienummers. Zelfs als je huis in de fik staat heb je dan nog een lijst met je spullen.

Over serienummers:

Ik heb gewoon een google accountje aangemaakt en in google docs een excelsheetje gemaakt met al mijn gear erin + alle serienummers. Zelfs als je huis in de fik staat heb je dan nog een lijst met je spullen.

Die van mij liggen bij mijn verzekering; ook veilig denk ik.....

idd de nachtmerie voor iedere synth liefhebber... ik zit dagelijks op alle belgische 2dehands sites en ga regelmatig naar cashconvertors en dergelijke, zal eens goed rondkijken...
Grtzz

Ik meen het, met Rappers heb ik aleen maar problemen gehad.
Smeerlappen die Gangster Rappers, luister maar eens naar die teksten, dat gaat tog alleen maar over criminaliteit?

Als je iets verkoopt hoeft dat ook niet in je studio, maar kan ook eventueel in de woonkamer op de stereo worden aangesloten, mochten ze er geen rap muziek mee willen opnemen, zijn ze welkom.

Holy crap... dat is echt zwaar kut.. ;{
Ik denk (hoop) dat er wel het een en ander boven tafel gaat komen en dat degene die dit geflikt heeft zich zo schaamt dat hij nooit meer een normaal leven kan lijden (ja met een lange IJ)
Geef in ieder geval hier een aantal kenmerken (krasjes, deukjes, missende knopjes etc) hier door en als je ze hebt serienummers dan kan iedereen die hier zit en spullen koopt ze kan herkennen!
Stuur ook mailtjes naar wat muziekwinkels waar spullen ingeruild kunnen worden etc etc.

damn.. lage gasten. :(

Misschien een apart draadje starten met lijst gestolen goederen, dat alleen zichtbaar is met inloggen?

Inbraak als je net op vakantie bent en dan precies je hele studio en voor de vorm nog wat electronica in huis. Of was je erg lang op vakantie?
Ja ik zou, als ik het zo lees, het zoeken in mensen die je vaag kent maar die wel je studio hebben gezien en hadden kunnen weten wat je weg was.

Ik ken iemand die ook ooit zoiets heeft meegemaakt. Bleek een kerel te zijn die meer dan eens bij hem in zijn studio was geweest.

Goed de sites in de gaten houden komende maanden zou ik zeggen.

Tip: als het goed verzekerd is: zo snel mogelijk stoppen met verdachten zoeken, je spullen zoeken en hier erover kletsen. Het vreet aan je (althans da's bij mij wel...) en het helpt vrijwel nooit. Beter vooruit kijken en voorpret maken over wat je met het geld van de verzekering voor moois gaat aanschaffen:)

Vaak komen mensen terug als ze een huis leeggehaald hebben omdat drie maanden daar na gegarandeerd het huis vol staat met mooi nieuw spul wat ze van de verzekering en/of hun spaarcenten en/of op de pof gekocht hebben.

De tweede buit is vaak beter dan de eerste.

Tip: als het goed verzekerd is: zo snel mogelijk stoppen met verdachten zoeken, je spullen zoeken en hier erover kletsen. Het vreet aan je (althans da's bij mij wel...) en het helpt vrijwel nooit. Beter vooruit kijken en voorpret maken over wat je met het geld van de verzekering voor moois gaat aanschaffen:)

Ik vind het persoonlijk een geluk bij een ongeluk dat ze je backup niet mee hebben genomen.

Instrumenten kan je makkelijker vervangen dan al je werk van al die jaren.

Ik loop hier ook regelmatig binnen bij cash converters en dergelijke. Je weet maar nooit. Brussel is een bandieten-stad :frons:

Laat ook weten hoe het met de verzekering afgelopen is. Ik moet ook eens op zoek naar een goede maatschappij.

Back