Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wil je per sé al die extra controlls erin? Ik ben best een n00b, en ik weet niet of ik nu onzin ben aan het praten, maar kun je niet een zijkant van de behuizing afhalen, en daar een extra 'bakje' aan te maken voor de controlls?
Heb ook nog steeds mijn joystikkie niet dus ik kan niet zoveel doen momenteel (behalve dan het TMK printje afbouwen, want die heb ik vandaag binnen gekregen
)Mooi om te zien dat je hem in ere aan het herstellen bent.
Ik kan me nog herinneren dat je me jaren geleden de oren van de kop zeurde omdat je hem zo graag van me wilde hebben
Respect!
Alhoewel ie wel "een pietsje" anders gaat worden dan ie was
Welkom op synthforum trouwens ;-)
Duur ding, maar aangezien het allemaal custom parts zijn - inclusief de pots - is dat niet zo vreemd.
De joystick past NET (op de mm) tussen het klavier en de achterkant van de behuizing dus het ziet er naar uit dat ik de boel niet hoef te verlengen of om te bouwen naar een SH5 achtige enclosure.

Geweldig dat je dit doet.
Succes.

Ben benieuwd

Ik heb intussen ook nog even wat zaken mbt de custom paneeltjes gecheckt maar de prijs wordt echt idioot hoog als ik die ook in een custom RAL kleur wil laten bakken. Dat gaat dus lastig worden gezien het feit dat ik mijn budget al twee keer overschreden heb inmiddels hehe. Als ik het goedkoop wil houden dan is een alternatief eventueel een geheel zwarte behuizing, of een grotendeels witte behuizing (met zwarte fronts). Alternatieve kleurenschema voorstellen zijn welkom hoor
Ik heb voorlopig de tijd met al die mods en ik heb sowieso oranje nodig voor mijn TMK :-P En als het ECHt fout moet kunnen we dr altijd nog een blik hammerite overheen gooien hahaha. Ik overweeg ook op de schakelaars voorop allemaal gewoon 1 kleur te maken maar ik ben een beetje bang dat de lak daarop maar slecht gaat houden.sc6 kerel ...
watis je kat [ lynx ] dik joh op die pix boven
kleintjes

Ik heb inmiddels een aantal elco's vervangen, maar heb er ook nog aardig wat te gaan. Vandaag tevens de joystick aangesloten op de cutoff en HET WERKT. Vette shit 

Volgens mij moet het mogelijk zijn om ook de envelope generator aan te sturen met een externe audio trigger/gate. Als dat lukt, dan verplaats ik de audio input naar de VCA![]()