MS 20 500 euro

Zo, dat is niet duur zeg! Naar huidige begrippen dan.... zal wel platgebeld worden die kerel :D

ik zag het ook al en ik had hier al wel een vermelding van verwacht op 'interessante gear gevonden'. Ik denk trouwens dat hij echt (nog) niet in de gaten heeft wat hij hiervoor kan krijgen, zijn andere advertentie is namelijk niet zo laag uitgevallen. Hij merkt het vanzelf wel denk ik...

Ik had hem aan de lijn (uiteraard :D ) en heb hem meteen maar even eerlijk advies gegeven.
De verkoper was toch niet helemaal bewust van de hype, maar gaat hem nu niet meer onder de €1000 verkopen, can't blame him.

Ik had hem aan de lijn (uiteraard :D ) en heb hem meteen maar even eerlijk advies gegeven.
De verkoper was toch niet helemaal bewust van de hype, maar gaat hem nu niet meer onder de €1000 verkopen, can't blame him.

... ik vroeg mij al af .... jij bent het dus die kunstmatig de prijzen op de hype-markt omhoogjaagt !

Ik heb gewoon vroegtijdig gebeld en aangegeven dat ik er 800euro voor wilde betalen (en meteen ophalen) waarop hij zei dat iemand anders al had gebeld met 900euro en hij de biedingen laat lopen voor een paar dagen, waarop ik zeg dat als hij even wacht het wel 1000euro gaat worden, hij was daar ondertussen ook al van bewust. Maar als ik in mijn eentje de markt zou kunnen bepalen... :Z

Jaja.... :doei:

rsb, wanneer je geld te veel hebt, kan ik je mn giro nr wel geven:)
nah, het word tijd dat die belachelijke prijzen weer in een reeel vaarwater komen.
met autoos ist zo dat het baasje geen wegenbelasting meer hoeft te betalen wanneer ze vintage zijn.
hoe zit dat met deze gear?...gratis midi, prik.....ofzo?

... één van de beste strategies om iets dat je verkoopt extra te laten opvallen.

Te lage prijs, en dan maar bieden of telefoneren met een direct veel hoger bod.

Werkt wel. gewoon adverteren met 10 euro als beginprijs. Ik heb het al vaker gezien. De prijzen schieten dan in 1 dag gigantisch omhoog en komen uit op een verkoopsprijs die eerder behaald wordt dan een advertentie starten met 1000 euro

Back