Minimoog op mp

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Eh, hoe bedoel je? Volgens mij plaats ik gewoon een berichtje onder de titel: interessante gear gevonden.

Zullen we hem met z'n allen kopen (1 euro de man) en dan gewoon centraal in nederland stallen. Bijvoorbeeld bij mij ;-)
Ik vind het belachelijke prijzen

Tja, ik ga er niet weer over beginnen, gewoon geen zin in gedoe om niks. En misschien krijg ik dan achteraf weer een pm van je of ik aub mijn info over jou wil verwijderen. Dus ik ga bij voorbaat er niets meer over zeggen. Ik heb het berichtje gewoon geplaatst om te delen met sf'ers, verder zonder bijbedoelingen, want ik gun jou die minimoog best wel.

Eh, waarom vechten jullie dit niet even via PB uit? De laatste 10 posts voegen niet echt iets toe hier.

Tja, ik ga er niet weer over beginnen, gewoon geen zin in gedoe om niks. En misschien krijg ik dan achteraf weer een pm van je of ik aub mijn info over jou wil verwijderen. Dus ik ga bij voorbaat er niets meer over zeggen. Ik heb het berichtje gewoon geplaatst om te delen met sf'ers, verder zonder bijbedoelingen, want ik gun jou die minimoog best wel.

Ik zie jouw naam anders de laatste maanden niet meer staan, terwijl je wel binnen no-time deze verdekte moog advertentie in de gaten had. Plaats in het vervolg ook de interessante waar jij op biedt dan?
Nu ga ik een andere naam verzinnen, iets wat ik voorheen dus nooit deed. Maar Keytar lijkt me ook geen echte naam. Dus waar maken mensen zich druk om.

( lijkt wel een auw wijven klup alhier, heb al een naam : " gun m'n synth".
bijeenkomsten in de kleine uurtjes, deelname verplichting: leden moeten kijken alsof ze hun laatste oortje versnoept hebben )

stom dat er niet even een fototje bij staat.
op zich is dit wel een redelijk normale prijs hedentendagen voor een mini, maar bij meer bieden lijkt me toch wel nodig om meer van het apparaat te weten ( serienummer, staat, foto's etc) en reken maar op zo'n 300 euro voor het opknappen ( afregelen , toetsrubbertjes, pitchwheel-zerozone-mod, aanpassen naar 1volt/oct norm trigger, mogelijk recab ) daarna gaat ie natuurlijk wel weer lang goed mee.
fijne machines blijven het toch die minimoogs, kan toch geen software tegenop.
ben er wel fan van

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back