Roeit het niet dan boeit het niet.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

De Voorman

Ouwe rot
Ik lig er een beetje uit... ruim 1100 keer bekeken enzo. 150 posts. Allemaal jonge jongens met een licht jiddische hadelsinslag. Onderwerp: het verkrijgen van een dx 200.
Binnenkort wordt NL overspoeld met producties met de dx 200 erin. jp8080's gaan massaal in de uitverkoop want dat is niet meer hip.Er is een nieuw licht: de dx 200

Ik heb nog een paar vragen over: kreeg je ook Airmiles? Had je hem al beluisterd voor dat je hem kocht? Weet je wel van wat voor merk hij is? Heeft Feedback een 1 april grap uitgehaald door overal een enkelvoudige japanse handleiding bij te doen en dat terwijl je net thuiskwam van een cursus chinees voor beginners? Was er een file naar Rotterdam? Moest je plassen toen je in de file stond van spanning of je het wel ging halen: de laatste dx?

MODERATOR ATTACK!

YAMAHA:

Yapanse Arbeiders Maken Alles Half Af

Volge hen die niet volgen,

De Voorman van Roeivereniging Holland 808

ps. mocht je in je haast je telefoonrekening te veel hebben gespekt of een parkeerboete hebben gekregen omdat je te snel naar feedback wilde en in je krenterige bui de boete paal niet voldoende gespekt had: Prins Bernard trekt regelmatig zijn knip voor dit soort gewichtige zaken...

waaraan ik graag nog wil toevoegen de vraag: waarover wind je je nu op? Waren ze op toen jij er eentje wilde bestellen ofzo? :L

Ik heb geen dx 200 neen. Maar het lijkt wel de dolle dwaze dagen van de bijenkorf. niet voor huisvrouwen die hun fiets om 0830 parkeren, maar voor synthfreaks...Ik heb derig posts gelezen maar niemand schreef over het feit of het nou een leuk apparaat is, het ging alleen om geld...En het leuke van Synthforum is nu dat humoristische gekrakeel over of een 909 mooi is, uniek is of niet en hoe je dit en dat kan doen in je studio om meer te bereiken vanuit je luie ikeastoel met bergen apparatuur voor je of juist maar een apparaatje...Kwaliteit ipv kwantiteit...Met dank aan actieve moderators die (bij Jeff Mills: waar halen jullie de tijd vandaan...) de boel op scherp houden(zie correctie moderator dat ik wellicht in het verkeerde forum heb gekalkt)...

Origineel geplaatst door De Voorman
...Ik heb derig posts gelezen maar niemand schreef over het feit of het nou een leuk apparaat is, het ging alleen om geld...

dat mensen het om het geld doen... ala!
maar velen weten zeer waarschijnlijk niet eens hoe ze het beestje voor de volle 99% moeten benutten...! ;)

Ik snap er geen bal van waar de voorman het over heeft. Ik heb ook zo'n DX aangeschaft, want een hagel nieuwe volwaardige 6 operator, 16 stemmige FM synth voor die prijs kun je niet laten liggen. Daar heb je geen 2e handse DX-7 voor.

Mijn allereerste synth die ik ooit kocht was een DX-27 en daar begreep ik toen geen bal van. Wellicht dat ik nu vele jaren later met behulp van een computer editor iets verder kom.

Tuurlijk gaat om die thread om het geld, zoals omiel al heeft gezegd, het is te mooi om te laten liggen. Dit hoort erook bij, zijn zat posts te vinden over waar wat het goedkoopst is, is dat erg? Ben juist blij dat er zo'n thread is waar dit in wordt aangehaald, je zou maar 500 euro hebben uitgegeven en de dag erna achterkomen dat hij daar een stuk goedkoper is, gaat toch om een hoop geld.

Maarja, deze jiddische jongen met een lichte handelsinslag is het niet gelukt :(

Waar we het hier over hebben is toch ieder zijn eigen zaak. Of je nou een synth koopt omdat je hem goed vindt klinken of omdat je hem voor dat geld niet kan laten staan mag iedereen zelf weten.

Je kijkt altijd naar een bepaalde prijs/kwaliteit verhouden. En die is bij de DX nu wel erg goed.

En ook hoe je hem gebruikt mag iedereen zelf weten. Als iemand een synth koopt om te laten zien dat hij een mega-synth thuis heeft staan dan heeft het toch de juiste functie voor die persoon.

Even samengevat: deze thread gaat nergens over...... of mischien over frustratie!!! :Z :Z :Z

Frustratie ja, dat denk ik ook. Maar meneer De Voorman, wat is nu je punt eigenlijk? Heb je zelf een DX voor veel meer geld gekocht? Is het zo erg dat mensen ze nu met bosjes tegelijk inslaan? :confused: :confused:

Wellicht een lichte aanval van zelfverdwazing? Wat hopelijk zonder enig gebruik van op doktersvoorschrift verkregen stimunlerende middelen onderdrukt of geheel genezen kan worden. Want tijd heelt alle ook geestelijke wonden waarvan we soms allemaal alles van hebben en die het ons ook zal leren.
Wellicht dat deze heelmeester, in tegenstelling van zijn zacht collega's, flink in touw moet om alle eindjes medischerwijze aan elkaar moet knopen om schoon schip te maken met een overdaad aan 808 geluiden (waar ik het roerend mee eens ben trouwens, want overdaad schaadt) en daarmee wellicht de kern van de zaak oftewel 'het probleem' aan moet pakken. En de persoon in kwestie niet mag verzanden in een niet te volgen kretologie teneinde de omstanders onnodig bij dit geestelijk kleinood te betrekken. Zij hebben immers al genoeg geleden en hoeven niet in het drijfzand mee te worden getrokken.
Dus niet. Zonder het gevoel te hebben van totale ontreddering over hun recente aanwinsten prijzen zij zich eeuwig gelukkig met het feit dat zij een nieuwe weg zullen gaan inslaan terwijl onze arme verdwaalde ziel maar rondjes blijft rijden op de rotonde der eeuwigheid en ongewilde regelmaat. Moge hij het informatiebord opmerken dat aan de zijkant van deze weg staat en door deze informatie ook de goede weg ontdekken die leid tot een nieuwe reis met bestemming onbekend. Het zal er wellicht nooit van komen.

:W

Origineel geplaatst door fuse
Wellicht een lichte aanval van zelfverdwazing? Wat hopelijk zonder enig gebruik van op doktersvoorschrift verkregen stimunlerende middelen onderdrukt of geheel genezen kan worden. Want tijd heelt alle ook geestelijke wonden waarvan we soms allemaal alles van hebben en die het ons ook zal leren.
Wellicht dat deze heelmeester, in tegenstelling van zijn zacht collega's, flink in touw moet om alle eindjes medischerwijze aan elkaar moet knopen om schoon schip te maken met een overdaad aan 808 geluiden (waar ik het roerend mee eens ben trouwens, want overdaad schaadt) en daarmee wellicht de kern van de zaak oftewel 'het probleem' aan moet pakken. En de persoon in kwestie niet mag verzanden in een niet te volgen kretologie teneinde de omstanders onnodig bij dit geestelijk kleinood te betrekken. Zij hebben immers al genoeg geleden en hoeven niet in het drijfzand mee te worden getrokken.
Dus niet. Zonder het gevoel te hebben van totale ontreddering over hun recente aanwinsten prijzen zij zich eeuwig gelukkig met het feit dat zij een nieuwe weg zullen gaan inslaan terwijl onze arme verdwaalde ziel maar rondjes blijft rijden op de rotonde der eeuwigheid en ongewilde regelmaat. Moge hij het informatiebord opmerken dat aan de zijkant van deze weg staat en door deze informatie ook de goede weg ontdekken die leid tot een nieuwe reis met bestemming onbekend. Het zal er wellicht nooit van komen.

:W
daar sluit ik me bij aan, helder en duidelijk :z

maar ik moet zeggen, de stormloop op dx en annetjes was wel leuk om te volgen :)
"ik wil het ik wil het ik wil het"
"ik ook ik ook ik ook"

kan me voorstellen dat de topicstarter met enige ironie dit heeft proberen te verwoorden, wat echter bangelijk mislukt is/lijkt :W

voorman=troll=iets te vaak op awakenings staan stuiteren ;)
check google maar es ;)

Ik sluit mijzelf regelmatig op om het ondergrondse te bereiken, maar troll...hmmm

ja ik vindt dit wel trollen..... beetje prikken enzo...vergeet niet dat de meeste mensen op dit forum ontzettend veel van synths ed weten, dus die weten heus wel wat er met een DX bakkie te doen is, termen als "solid en lately bass" komen regelmatig voorbij.....daarom is er niet eens meer een discussie over de specs van de DX200...

troll en consorten

troll en consorten

nu weet ik wat trollen is...Ik heb hier al veel geleerd ja. veel wijsgeren op synth gebied...je reaktie lijkt mij plausibel.

ach.....de mods weten wel dat ik helemaal geen moeite heb met een beetje prikkelen op z'n tijd ;)

maar er zit ook wel een kern van waarheid in je posting hoor....de meesten hier hebben serieus last van GAS (Gear Aquisition Syndrome) ook wel "gearlust" genoemd....en als je nieuwe speeltjes voor een leuke prijs kan kopen wordt iedereen gewoon gek, zoals je hebt kunnen lezen..haha... zo werkt het hier...we zijn een stelletje crackheads bij elkaar, en onze pushers heten yamaha, roland, waldorf, novation, moog etc. ;)

Maar het lijkt wel de dolle dwaze dagen van de bijenkorf

O.K. ik geef toe ik heb me als een doldwaas bijenkorf huisvrouwtje gedragen, maar ik wil speeltjes speeltjes.......
Aan de kaaaaaaaanntttt dies van mijjj >:|

hee maarre serieus, ik zou me niet zo opwinden man! slecht voor je hart.

Origineel geplaatst door olafmol
ach.....de mods weten wel dat ik helemaal geen moeite heb met een beetje prikkelen op z'n tijd ;)

Jongens, je kan beter sommige mods niet te veel 'prikkelen'. Vooral geile mods. :P

Origineel geplaatst door OnAcid
Jongens, je kan beter sommige mods niet te veel 'prikkelen'. Vooral geile mods. :P
Riep iemand mij?

Ik heb ook zeker last van GAS, maar om nu een Yamaha te kopen... Zo gek ben ik nu ook weer niet..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back