Roeit het niet dan boeit het niet.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Riep iemand mij?

Ik heb ook zeker last van GAS, maar om nu een Yamaha te kopen... Zo gek ben ik nu ook weer niet..

aaahaaa!!!!

Maareh.. op de website van Feedback staan ze nog steeds 149,- .. dan kan je m toch op dit moment nog steeds reserveren voor die prijs en heb je de AN of DX ook.. (of denken ze daar bij Feedback anders over?)

Ga zeker morgen nog ff bellen (dat ik dit niet eerder gezien heb dan na sluitingstijd vandaag...)

Gelukkig woon ik aan de rand van apeldoorn, dus feedback is lekker dichtbij :)

Origineel geplaatst door olafmol
ja ik vindt dit wel trollen..... beetje prikken enzo...vergeet niet dat de meeste mensen op dit forum ontzettend veel van synths ed weten, dus die weten heus wel wat er met een DX bakkie te doen is, termen als "solid en lately bass" komen regelmatig voorbij.....daarom is er niet eens meer een discussie over de specs van de DX200...

Weet je, ik heb nog eens nagedacht, ik heb de FM-7 al....wat moet ik nou met zo'n DX-200....maar ik werd ineens ook wel geprikkeld. 150 euro's is niet veel!

Als ik met de FM-7 geen eigen presets ga bouwen, dan doe ik dat met de DX-200 ook niet, toch? Doe mij maar een Waldorf Wave reeks synth ofzo, anders, edoch makkelijk te programmeren.

tis misschien niet echt programmeren, maar ik vindt de interface van de DX200 heel erg bruikbaar...ze hebben er een soort van analoog jasje omheen gegooid (net als bij de easy interface van FM7 trouwens) ... je kan snel switchen tussen algoritmes, en voor de 3 modulators per modulator de harmonics, fm depth en decay instellen... ik weet bij god niet wat ik doe, maar ik krijg er wel vette eigen sounds uit....de filter en envelope knoppen maken het af....

Origineel geplaatst door olafmol
tis misschien niet echt programmeren, maar ik vindt de interface van de DX200 heel erg bruikbaar...ze hebben er een soort van analoog jasje omheen gegooid (net als bij de easy interface van FM7 trouwens) ... je kan snel switchen tussen algoritmes, en voor de 3 modulators per modulator de harmonics, fm depth en decay instellen... ik weet bij god niet wat ik doe, maar ik krijg er wel vette eigen sounds uit....de filter en envelope knoppen maken het af....

Hebben ze ze nog?? :D

Wow, als ze voor 149 euro weggaan, dan is dat wel heel erg weinig. Ben benieuwd of de tweedehands waarde over enkele jaren nog lager zal zijn, maar ik heb zo'n gevoel dat die hetzelfde blijft als nu nieuw.

Re: Roeit het niet dan boeit het niet.

Origineel geplaatst door De Voorman
Ik lig er een beetje uit... ruim 1100 keer bekeken enzo. 150 posts...
:D HAHAHAHA..!!!! en nu gaan ze WEEER verder!!!

Maarre, vind je 't ZO erg dat je er geen te pakken hebt gekregen????! :D

Ja heel erg

Ja heel erg

Neen. zoals ik al zei ik her er geen ben niet naar rotterdam gegaan etc etc.etc. verbaasd?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back