Prophet 10

fuse

Gepokt en gemazeld
Hallo,

Bij musichouse staat een Sequential Prophet 10 te koop. Iemand al de guts gehad om te vragen hoe duur die was?

Toch wel interessant dingetje. ;)
Mja, heb een dure smaak.

Tsja volgens mij wil ik het niet weten. Zo'n speeltje lijkt me nogal duur. Mede omdat ze redelijk zeldzaam schijnen te zijn.

Ik klooi wel wat verder met de VSTi versie. ;)

Verder blijf ik wel gewoon doorzoeken wat evt voor mij de beste analoge bak zou kunnen zijn. (het hoeft er niet 1 te zijn)

Ik was er laatst nog prijs ca 3900 Euro.

Een koopje dus volgens muziek house.

de laatste keer dat ik er een te koop zag staan (kan nooit langer dan een jaar geleden zijn, want verder gaat mijn geheugen niet terug) was de prijs dm 4500.

Heee binnen een week 400 euro eraf ,dat is nog eens zaken doen.

Staat er nu een op ebay.com bieden van af 1999,00 us inc dikke flightcase :)

maar zijn het nou ook echt twee prophet 5's qua vco enzo of is het gewoon een pr5 met twee keyboards(?)?

Staat er nu een op ebay.com bieden van af 1999,00 us inc dikke flightcase

Oempf... Als je die over wilt laten komen heb je meer aan een heel vliegtuig dan aan een flightcase :D

klopt prophet 10 is 2 maal een prophet 5 rev3
en je heb tevens een warmplaat (makkerlijk voor je pizza of koffie)
nah ik moet het maar met me prophet 5 doen

8o)

Origineel geplaatst door mono-poly

De Prophet 10 is ook in 3 versies op de markt geweest; rev 1,2 en 3 ...

De rev 1 werd idd later als gourmetstel omgebouwd en is heel zeldzaam. Ziet er ook uit als een normale P5 met 1 keyboard.

Dat hoeft toch helemaal niet...

Muziek maken voor je hobby wil niet zeggen een track maken. Arrangeren vind ik persoonlijk het saaiste element aan muziek maken... Maar dat is voor iedereen persoonlijk, denk ik persoonlijk, zo'n beetje... Kejje nagaan.

Origineel geplaatst door mono-poly
en je heb tevens een warmplaat (makkerlijk voor je pizza of koffie)
nah ik moet het maar met me prophet 5 doen

8o)

Stakker!:D

De keyboard-contacten zijn alleen erg waardeloos. Ik moet de mijne regelmatig op zijn kop leggen om de bodemplaat te verwijderen zodat ik ze weer kan vastsolderen. Verder is het een monstersynth. Inderdaad twee volledige P5's, met hier en daar een aanppassing (extra EQ, polyfone sequencer...). Erg zeldzame synth ook. Ik geloof dat er in totaal ietsvan een dikke 300 stuks van zijn gemaakt. Ik moet hem alleen nog midificeren, maar ik zie een beetje op tegen de installatie...

Back