Acid

dank,

ben het wel met je eens maar heb het expres lekker zo rauw gelaten.
misschien dat ik er ooit nog eens mee ga pielen.
maar vind het zo ook wel best eigenlijk.

Hey,
ik vind deze track nog niet 'af'. Het lijkt alsof ik 2 tracks door elkaar hoor, de acid lijn vind ik ook nog niet echt speels, daar mis ik nog wel iets!
Daarentegen vind ik g-strings en niet mee eens wel heel lekker, mooie sfeertjes heb je daar gecreëerd!
Gr,
Ted

hmmja, ik zie je punt maar die acidlijn was een hele klus dus ik denk niet dat die ga aanpassen, kan ik netzogoed een nieuw nummer maken. misschien dat ik de synthpartijen ooit nog eens onderhanden neem.

Ik zou zegmaar bij die acid lijn meer spelen met de cutoff, resonance enz... Daarmee krijg je hem speels in mijn optiek. Dus hoef je niet de hele lijn aan te passen, maar enkel wat automation op te nemen in je midi spoor..

..is met een echte Roland TB-303 gemaakt... zonder MIDI :)

of bedoele je dat ik over het audiospoor nog een filter moet zetten?

Cool!! 8) ik bedoelde dus eigenlijk met een vst, dan ff lekker tweaken met de knoppen! Maar op een echte 303 kan dat natuurlijk ook! Dus gewoon lekker de filter van de 303 tweaken en dynamisch maken! Pieuw wieuw wieuw prrrt wieuw pieuw!!

Edit: luister anders eens op mijn soundcloud naar Flow Rider. Daar kan je na de hoofdbreak horen wat ik bedoel...

Deze heb ik gemaakt met de ABL van audiorealism. Daar overheen de standaard distortion van cubase. Beetje eq en compressie.
Ik heb daarbij mijn novation controller gebruikt om de knoppen te tweaken en de automation op te nemen in cubase.

Back