Even voorstellen!

NOISE FX

Lid
Hallo allemaal,

Ik ben dus nieuw hier, ik hou mij bezig met klanksynthese en sound design en maak uiteraard ook muziek, m'n smaak gaat uit naar experimenteel elektronisch en industrial muziek. Mijn intresse gaat uit naar analoge synths, modulaire systemen en elektronische percussie, ik ben niet zo'n fan van digitaal al hoewel... er zijn natuurlijk vele uitzonderingen.

-NOISE FX

Welkom.... Klinkt goed..

Jij zit hier goed, have fun :okdan:

gr. Mario

Origineel geplaatst door synthiaks
High en welkom op het forum:D wat voor spulletjes heb je allemaal??:)

M'n spulletjes,

SSC Kyma System
CM-Labs Motormix
Emagic Logic
Emagic SoundDiver
Emagic Unitor 8 MkII
Waldorf Microwave
Waldorf Pulse
Waldorf 4-Pole
Oberheim OB-Mx
Elektron Sidstation
Elektron Machinedrum
Jomox XBase 09
Moog Etherwave Theremin
Akai MX76

En zwaar verslaafd aan dit spul!

Gaaf spul man, bevalt de obmx een beetje?? altijd als ik er ééntje op ebay zie zit ik te twijfelen. Lijkt me qua specs een hele mooie bak:)

Good morning

and in case I don't see you anymmore, Good afternoon, Good evening and Good night

Origineel geplaatst door synthiaks
Gaaf spul man, bevalt de obmx een beetje?? altijd als ik er ééntje op ebay zie zit ik te twijfelen. Lijkt me qua specs een hele mooie bak:)

De OB-Mx is okay, maar je moet er wel geluk mee hebben. De betrouwbaarheid van deze synth is niet optimaal.

welkom. mooi lijstje met spul man.

muziek online toevallig?

Welkom! sounddesign is cool! Die theramin, lukt je dat? :okdan:

greets Sander

Origineel geplaatst door Stefan
muziek online toevallig?

Neen, misschien later ik heb geen ervaring met het opzetten van een webside.

Origineel geplaatst door maxdox
Die theramin, lukt je dat? :okdan:

Een klein beetje, maar het volledig beheersen ervan is wat anders!

Slipperman, waarom staat er een S1100 op je wanted list, deze inmiddels 12 jaar oude sampler heeft de volgende kuren de floppydrive en het display gaan zwaar achteruit, ik heb er ook nog een ergens staan hij heeft maar 2MB en ik doe hem niet weg.

Back