Even voorstellen!

Ook dit nog, ik ben gewend om solo te werken maar loop al een tijdje met plannen rond om een band op te starten. Zijn er op deze forum muziekanten met het zelfde idee?

Welkom

He een Kyma systeem?
Da's reteinsteressant spul.

Misschien dat je er wat over kan 'ratelen'?

Een band met ongeveer 5 muziekanten met als invloed industrial of elektropop zoals:

Depeche Mode
NIN
Bauhaus
The Cure
Gary Numan
New Order
David Bowie
Kraftwerk
Propaganda
Art Of Noise
Devo
Peter Gabriel
Laurie Anderson
Future Sound Of Londen
Talk Talk
Talking Heads

Het wordt dus een mix vanuit deze invloedens.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door fuse
Welkom

He een Kyma systeem?
Da's reteinsteressant spul.

Misschien dat je er wat over kan 'ratelen'?

Ik had interesse in een nieuwe sampler en de Yamaha FS1R en Kawai K5000R en kwam op een Kyma System uit. Ik ben geen poweruser, maar als je vragen hebt over Kyma laat maar horen.

welcome.gif

hmmmmmm, NIN... jammie!!
:{

Met die band wil je eigen muziek gaan maken????

Hoe moet de bezetting van die band er ongeveer uit zien???

Niet alleen m'n eigen muziek maar meer muziek als band in het geheel.

De bezetting, ik zelf kan de synths, electronic percussion, drum treatments en loops bespelen maar het is dus net hoe het uitkomt. Voor de andere bandleden, het is maar net wat die mensen voor ideen hebben. Drums, bass, guitar en vocals maar ook nog iemand op keyboards/synths en misschien ook nog wel een DJ is wat ik in gedachte heb.

Origineel geplaatst door NOISE FX
Slipperman, waarom staat er een S1100 op je wanted list, deze inmiddels 12 jaar oude sampler heeft de volgende kuren de floppydrive en het display gaan zwaar achteruit, ik heb er ook nog een ergens staan hij heeft maar 2MB en ik doe hem niet weg.

omdat je dat met meerdere samplers kan hebben. Bedoel dit is voor mij geen reden om niet voor die te gaan. De specificaties voldoen aan mij wens, de prijsklasse ook dus daarom neem ik hem. Heb geen zin om hele jaren te gaan sparen voor duurdere gevallen. Als 16 jarige verdien je nu eenmaal weinig...

Origineel geplaatst door Slipperman
omdat je dat met meerdere samplers kan hebben. Bedoel dit is voor mij geen reden om niet voor die te gaan. De specificaties voldoen aan mij wens, de prijsklasse ook dus daarom neem ik hem. Heb geen zin om hele jaren te gaan sparen voor duurdere gevallen. Als 16 jarige verdien je nu eenmaal weinig...

Wat is een S1100 tegenwoordig waard?

Back