Ik denk dat een ambient/new age achtig project het beste past bij een burnout en dan als (werk)titel "The Creation Of The Evolutionary Burnout Sessions Of Ome Pee"![]()
anyways, sterkte
Die is leuk, gebruik ik als werktitel. Dank je.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat een ambient/new age achtig project het beste past bij een burnout en dan als (werk)titel "The Creation Of The Evolutionary Burnout Sessions Of Ome Pee"![]()
anyways, sterkte
Burn out?!? Meeste van je gear heeft nog nooit de "burn-in" periode overleeft.![]()

dat je hem nog nooit weg hebt gedaan of weg hebt heoven doen heeft te maken met de semtimentele waarde of is het gewoon niet verkoopbaar?

focussen is het 'toverwoord'... zeg maar less geer is moor muzick.... maar daar ben je ook al me bezig, want ik zie dat je een hele verzameling nieuw (in doos) aan het verkopen bentEen aantal apparaten aangesloten en meteen weer uitgeput, op deze manier gaat het echt lang duren voordat ik wat op mijn digitale recorders heb staan.![]()
maar dat scheelt ook weer uitpakwerk 
zie dat je een hele verzameling nieuw (in doos) aan het verkopen bentmaar dat scheelt ook weer uitpakwerk
![]()

Een aantal apparaten aangesloten en meteen weer uitgeput, (
echte synths zijn bijna niet uit te putten als je zelf geluiden maakt
waarschijnlijk bedoel je dat je alles presets gehad hebt

Een aantal apparaten aangesloten en meteen weer uitgeput, op deze manier gaat het echt lang duren voordat ik wat op mijn digitale recorders heb staan.![]()
Ik kan donderdagmiddag ofzo wel ff de boel aansluiten als je wilt is zo gepiept![]()

waarom staat die link niet meer in je signatuur eigenlijk? ...da's stukken interessanter dan een gierlijst...De Uncle Phooch Play list van Drop Box wordt niet meer uitgebreid, hij zit vol
kan je niet een nieuw dropbox account aanmaken dan? ...maar een uitbreiding is opzich idd wel makkelijker...
waarom staat die link niet meer in je signatuur eigenlijk? ...da's stukken interessanter dan een gierlijst...
dat was toch destijds toch DE opslossing voor al die grijze soundcloud dingensen in de "ome phooch's track thread" (ofzoiets)?