Nieuwe releases op Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik denk dat een ambient/new age achtig project het beste past bij een burnout en dan als (werk)titel "The Creation Of The Evolutionary Burnout Sessions Of Ome Pee" :D
anyways, sterkte

Die is leuk, gebruik ik als werktitel. Dank je.

Burn out?!? Meeste van je gear heeft nog nooit de "burn-in" periode overleeft. :D

Alleen de HFG BJ82, de generator die al in mijn bezit is sinds 1982, toen mijn broer hem voor me bouwde.:dubbel:

dat je hem nog nooit weg hebt gedaan of weg hebt heoven doen heeft te maken met de semtimentele waarde of is het gewoon niet verkoopbaar?

Heeft sentimentele waarde en mag hem niet verkopen omdat ik hem in eindeloos lange leen heb van mijn broer, dus hij is van mij maar hij mag dus niet weg.:duivels:

de oplossing voor je gascs (gear aanschaf/sale-cyle syndroom) is dus om je broer al je apparatuur te laten kopen en jou in bruikleen te doen...

Een aantal apparaten aangesloten en meteen weer uitgeput, op deze manier gaat het echt lang duren voordat ik wat op mijn digitale recorders heb staan.=(=(

Een aantal apparaten aangesloten en meteen weer uitgeput, op deze manier gaat het echt lang duren voordat ik wat op mijn digitale recorders heb staan.=(=(
focussen is het 'toverwoord'... zeg maar less geer is moor muzick.... maar daar ben je ook al me bezig, want ik zie dat je een hele verzameling nieuw (in doos) aan het verkopen bent :stupid maar dat scheelt ook weer uitpakwerk :geslaagd:

zie dat je een hele verzameling nieuw (in doos) aan het verkopen bent :stupid maar dat scheelt ook weer uitpakwerk :geslaagd:

Deels dus hè, een aantal apparaten die ik niet gebruik of niet ga gebruiken.:mega:

blijkbaar niet uitgeput genoeg om te melden dat je uitgeput bent...
ik denk dat je de volgende keer niet uitgeput bent maar een paar adaptors mist van een paar essentiele stukken gear zodat je niet aan de gang kan... en/of zo niet dat je een essentiele kabel niet meer kan vinden om op te nemen... of dat je uiteindelijk hebt opgenomen maar er niets op de virtuele band staat... of dat de afzuigkap naar de maan is en je een nieuwe hyper moderne sterrenkijker moet kopen van de opbr-hengst van minimaal 1/3e van je gear om de afzuigkap op de maan te kunnen localiseren...

t'is altijd weer spannend nutuulk...

Een aantal apparaten aangesloten en meteen weer uitgeput, (

echte synths zijn bijna niet uit te putten als je zelf geluiden maakt
waarschijnlijk bedoel je dat je alles presets gehad hebt

echte synths zijn bijna niet uit te putten als je zelf geluiden maakt
waarschijnlijk bedoel je dat je alles presets gehad hebt

Ik bedoede dat ik zelf meteen weer uitgeput was ivm mijn Burn-Out, de apparaten kunnen bijna niet uitputten.:D

ooohwww niet de synths maar jij, sja dat is minder :koffie:

Ik kan donderdagmiddag ofzo wel ff de boel aansluiten als je wilt is zo gepiept :okdan:

Ik kan donderdagmiddag ofzo wel ff de boel aansluiten als je wilt is zo gepiept :okdan:

Ben zelf wel al bezig, gaat redelijk goed, doe er gewoon even een paar dagen over, lekker rustig aan.

In ieder geval dank voor je aanbieding.

Zie je donderdag voor de PSR36.

De Uncle Phooch Play list van Drop Box wordt niet meer uitgebreid, hij zit vol en om extra ruimte te creëren moet ik een credit card aanschaffen om ruimte bij te kopen. Of iemand moet een andere oplossing weten, wellicht een nieuwe Play list openen of zoiets????:stupid

In het hoekje van de website staat ergens " get free space" met een ingepakt kadootje icoontje moet je wel wat dingen voor doen een questionnaire invullen of vrienden spammen met dropbox invites of je dropbox linken met cyberspace enzo moeilijk gedoe allemaal
misschien is die 100 gigabyte voor 8 euro met credit card sneller en makkelijker :D

kan je niet een nieuw dropbox account aanmaken dan? ...maar een uitbreiding is opzich idd wel makkelijker...
De Uncle Phooch Play list van Drop Box wordt niet meer uitgebreid, hij zit vol
waarom staat die link niet meer in je signatuur eigenlijk? ...da's stukken interessanter dan een gierlijst...
dat was toch destijds toch DE opslossing voor al die grijze soundcloud dingensen in de "ome phooch's track thread" (ofzoiets)?

kan je niet een nieuw dropbox account aanmaken dan? ...maar een uitbreiding is opzich idd wel makkelijker...

waarom staat die link niet meer in je signatuur eigenlijk? ...da's stukken interessanter dan een gierlijst...
dat was toch destijds toch DE opslossing voor al die grijze soundcloud dingensen in de "ome phooch's track thread" (ofzoiets)?

Vergeet niet, 6, dat er heel wat was gebeurd sinds de 22e juli afgelopen jaar. Ik denk dat de link weg is geslopen of zoiets, kan hem gewoon niet meer vinden op mijn computer. Wellicht kun je een nieuwe dropbox voor me maken met als titel Uncle Phooch Play list volume 2??:dubbel::dubbel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back