Nieuwe releases op Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vet diep man. Ik ga uit m'n dak hiero :D

Vet diep man. Ik ga uit m'n dak hiero :D

En dat met alleen gebruik van de Kaossilator 2, kun je nagaan wat het straks allemaal gaat worden als ik alle synths en sequencers ga gebruiken.
Moet toegeven, ben een beetje lui en weinig zin om het allemaal aan te sluiten, maar ik beloof dat ik vandaag en morgen alles aansluit en dan kom met complexere composities met veel sequencewerk erbij.:okdan:

Ach, doe rustig aan man. De aarde is niet in een dag geschapen heh. En je moet je album titel wel een beetje serieus nemen natuurlijk.

Ach, doe rustig aan man. De aarde is niet in een dag geschapen heh. En je moet je album titel wel een beetje serieus nemen natuurlijk.

Ja, maar mag nu wel een keertje beginnen, want oorspronkelijk zou ik begin juli al zijn begonnen aan het Project Creation.:D

Phochos - Kaossilator2-04

Attachments

• Phochos - Kaossilator2-04.MP3
    1,9 MB · Bekeken: 98
In de studio zullen de volgende apparaten alleen nog overblijven:

Akai Miniak, Roland XP30, Yamaha CS2X, Yamaha HE8, Yamaha PSS380, Hfg BJ82, Yamaha YS100, Behringer Xenyx2442FX, Boss BR900CD, Medeli DD305.

En in de Living-Reum:

Yamaha DJX, Korg Monotron, Korg Monotron Delay, Kaossilator, Kaossilator 2, Behringer Xenyx1002, Tascam DP008.:okdan:

Ah ok. Goeie keus..!

Ben ik weer helemaal bij. En, is de budgetbeheerder ook blij?

hey coole beat, zitten die drumgeluiden ook in de Kaossilator 2?

Is een beetje Actress stijl ergens...misschien nog een toetje reverb of lofi delay erover en het kan zo op Honest Johns

Actress - Let's Fly - YouTube

Ja, de drumgeluiden zitten ook in de Kaos 2

Wat is het precieze verschil tussen de studio's? En hoe intergreer je het één en ander?

De Living-Reum studio is voor toekomstige kutnummers. De Work At Home Studio is voor het serieuze werk. Mocht ik het willen samenvoegen dan gaat dat via het Magix programma en Studio FL7, die gebruik ik om alles te mixen.:okdan:

Ah ok. Goeie keus..!

Ben ik weer helemaal bij. En, is de budgetbeheerder ook blij?

Ja, ze zag mijn spaarrekening weer groeien met geld, dus was ze in ieder geval weer in haar nopjes. En met hetgeen nu te koop staat, komt er nog veel meer bij, dus ze kan tevreden zijn. En ikzelf ook, want het wordt nu allemaal overzichtelijker met de apparaten in de studio.

De Living-Reum studio is voor toekomstige kutnummers. De Work At Home Studio is voor het serieuze werk. Mocht ik het willen samenvoegen dan gaat dat via het Magix programma en Studio FL7, die gebruik ik om alles te mixen.:okdan:

waarom niet andersom?

:koffie:

het lijkt er op dat er maar 1 echte studio is; die met magix... die andere ruimte(s) zijn onderdeel van het museum annex pawnshop :D

Geinig hè, nee, ik ga er echt werken, maar door de vermoeidheid e.d. zit ik sneller achter de computer met Magix te werken dan achter de toetsen (of is het voor de toetsen).:D

vermoeidheid e.d..

ik ben vooral benieuwd naar dat ed...

wat is dat?, luiheid?...:D

man , het maakt toch helemaal geen ruk uit of je nou achter, of voor de toetsen gaat zitten, of weer het zoveelste zinloze gefrutsel maakt met magix?

ik ben vooral benieuwd naar dat ed...

wat is dat?, luiheid?...:D

man , het maakt toch helemaal geen ruk uit of je nou achter, of voor de toetsen gaat zitten, of weer het zoveelste zinloze gefrutsel maakt met magix?

Gedeeltelijk, maar zo uit jouw antwoord te lezen kan ik net zo goed geen muziek meer maken, het maakt jullie toch geen ene reet uit of zie ik dit verkeerd?;{=(

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back