Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gast het is nu maandag.
Als jij vrijdag je IQ test gedaan heb heb jij de uitslag nog helemaal niet want het uitwerken van een IQ test duur nogal lang. De uitslag krijg je meestal pas een week later.

nee die zijn niet gek, want dat was de test... die patient die daadwerkelijk gelooft dat hij/zij een IQ heeft van 145, heeft in werkelijkheid een IQ die 100 punten lager is, diegene die het een beetje gelooft heeft een IQ dat 50 punten lager is en diegene die er niets van gelooft heeft echt een IQ van 145Ik kreeg ter plekke te horen dat de IQ test op 145 uitkwam. Dan zijn de psychologen zeker ook gek?![]()

nee die zijn niet gek, want dat was de test... die patient die daadwerkelijk gelooft dat hij/zij een IQ heeft van 145, heeft in werkelijkheid een IQ die 100 punten lager is, diegene die het een beetje gelooft heeft een IQ dat 50 punten lager is en diegene die er niets van gelooft heeft echt een IQ van 145![]()

was zeker niet zo'n moeilijke test...? voor een hoogbegaafd iemandHij zei wel dat ik een persoon met een goed stel hersens was, heb een IQ test gedaan en kwam uit op 145.

Phochos - Lines
Waarom heb je trouwens een IQ test gedaan?
Behringer Xenyx2442FX in de verkoop, te ingewikkeld voor me!!
Bovenstaande is uit je verkoop thread.
Met een IQ van 145 moet je zo'n simpel mengding toch zo onder de knie hebben.
Volgens mij is er sprake van een afkortingverwarring; Ome P heeft een EQ zijn van 145 en dan heb je natuurlijk geen mengpaneel meer nodig met EQ, dus verkoopt hij de xenydinges en houd hij de rackmixer![]()