Nieuwe releases op Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik vond de eerdere best aardig, maar deze kan ik niet zo veel mee

Ik denk eerder dat phochos het synthforum gewoon gebruikt als opslagmedium :D

Misschien refereerde Raphie aan de titel van het topic: "Nieuwe releases op Orion Records". Ik denk echter dat hij bedoelt dat het in zijn ogen materiaal is voor de jeweetwelnummer thread.

Hint, hint, hint, hint, hint, hint, hint..........

Begrijp hem.:halleluja

Ik denk dat Pooch zich er een beetje te makkelijk vanaf maakt met die laatste KAOStrack
Spontaan, authentiek e.d. Is allemaal goed, het begon hoopvol met de eerste versies, maar nu is het inmiddels vervallen tot ff snel 2min debiel pingelen en da's jammer.
Pooch hervindt jezelf ff snel want de rek lijkt er nu wel uit qua KAOS tracks......

Ik denk dat Pooch zich er een beetje te makkelijk vanaf maakt met die laatste KAOStrack
Spontaan, authentiek e.d. Is allemaal goed, het begon hoopvol met de eerste versies, maar nu is het inmiddels vervallen tot ff snel 2min debiel pingelen en da's jammer.
Pooch hervindt jezelf ff snel want de rek lijkt er nu wel uit qua KAOS tracks......
Kijk maar uit voor smackos, vuile cynist dat je bent.

Hoi Hoi,

Ik heb de bestelde CF kaart binnen en deze doet het meteen. DUs kan ik gaan beginnen met opnemen met de hardware synths, daar ga ik vanaf morgen mee beginnen. De eerste probeersels zullen denkelijk aan het eind van de week kunnen worden neergezet op synthforum.

:engel:

Overigens was het laatste Kaossilatornummer het laatste, het album The Kaossilator Sessions wordt aangevuld met nummers die nog overliggen bij me op de plank, zeg maar Previously Unreleased.:D

Gisteren zei je dat je vandaag gaat beginnen met opnames, en vervolgens zet je vandaag weer twee vette hardware synths te koop. De logica ontgaat mij een beetje.

welke vette HW synths?

ik zie niks, gisteren was zijn laatste opdate van zijn ad.
en daar staan geen vette synths in....

:koffie:

LOL! Ik bedoel de Akai Miniak en de Korg microX die hij in z'n signature heeft staan (om de regeltjes van de marktplaats sectie te omzeilen). Zijn toch best twee coole compacte synths voor de prijs. Ik vraag me vaker af wat de redenen zijn voor de verkoop van iets en waarom het elke dag wisselt tussen wel/niet verkopen of opnieuw aanschaffen. Het laatste half jaar zijn er toch héél wat apparaten verwisseld van eigenaar en de setup is nog altijd niet naar wens. Volgens mij is ook bijna alles wat nieuw was aangeschaft na de brand nu alweer de deur uit.

Qua muziekmaken is helaas niet zo veel veranderd.

Gisteren zei je dat je vandaag gaat beginnen met opnames, en vervolgens zet je vandaag weer twee vette hardware synths te koop. De logica ontgaat mij een beetje.

Dat is de logica van een genie.:D

maar erm, ome P... wat heb je nou na de brand allemaal aangeschaft... en... heb je nog? ...dan... zeg maar... zo ongeveer... ook...
Doe es ff stoppen met die plaatjes en maak die 5 tracks eens snel!
stoppen is al iets dat men doet... zo infantiel als het anglicaans is het NL's nu ook weer niet nutuulk...

Zei je psycholoog dat vrijdag? ;)

Hij zei wel dat ik een persoon met een goed stel hersens was, heb een IQ test gedaan en kwam uit op 145.

maar erm, ome P... wat heb je nou na de brand allemaal aangeschaft... en... heb je nog? ...dan... zeg maar... zo ongeveer... ook...

stoppen is al iets dat men doet... zo infantiel als het anglicaans is het NL's nu ook weer niet nutuulk...

De Korg Microstation, de Yamaha CS2X, de Yamaha YS100, de Behringer Xenyx2442FX, de BOss BR900CD, de Yamaha DJX, de Tascam DP008, de Korg Monotron, de Korg Monotron Delay, de Korg Kaossilator, de Korg Kaossilator 2. En de rest die te koop staat. Wat uiteindelijk niet verkoopt, blijft dan natuurlijk ook.:D

De Korg Microstation, de Yamaha CS2X, de Yamaha YS100, de Behringer Xenyx2442FX, de BOss BR900CD, de Yamaha DJX, de Tascam DP008, de Korg Monotron, de Korg Monotron Delay, de Korg Kaossilator, de Korg Kaossilator 2. En de rest die te koop staat. Wat uiteindelijk niet verkoopt, blijft dan natuurlijk ook.:D
:stupid je hoge IQ heb je blijkbaar niet gebruikt om zowel je studio als je bankrekening gevuld te houden.... zo zonde van je geld om een apparaat niet een, maar wel drie keer (nieuw en ongebruikt?) door te verkopen (met verlies)...

:stupid je hoge IQ heb je blijkbaar niet gebruikt om zowel je studio als je bankrekening gevuld te houden.... zo zonde van je geld om een apparaat niet een, maar wel drie keer (nieuw en ongebruikt?) door te verkopen (met verlies)...

Maar probeer zoveel mogelijk rond het bedrag te blijven wat ik ervoor heb betaald.

Zonde van de tijd dan; als je eenmaal een apparaat hebt gekocht en weer verkocht, weet je toch dat het niet past bij je setup of manier van werken of budget, etc. en dus nog een keer aanschaffen van dat zekfe apparaat lijkt me dan redelijk onlogisch...
Maar goed, muziek van ome P lijkt me meer on topic in deze draad, dus "muziek maestro"

Gek, nu geeft hij weer aan dat er 20 pagina's zijn, maar '20' linkt toch naar pagina 19???

Hij zei wel dat ik een persoon met een goed stel hersens was, heb een IQ test gedaan en kwam uit op 145.

Gast het is nu maandag.
Als jij vrijdag je IQ test gedaan heb heb jij de uitslag nog helemaal niet want het uitwerken van een IQ test duur nogal lang. De uitslag krijg je meestal pas een week later.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back