Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verkeerde draad?!?
Misschien refereerde Raphie aan de titel van het topic: "Nieuwe releases op Orion Records". Ik denk echter dat hij bedoelt dat het in zijn ogen materiaal is voor de jeweetwelnummer thread.
Hint, hint, hint, hint, hint, hint, hint..........

Kijk maar uit voor smackos, vuile cynist dat je bent.Ik denk dat Pooch zich er een beetje te makkelijk vanaf maakt met die laatste KAOStrack
Spontaan, authentiek e.d. Is allemaal goed, het begon hoopvol met de eerste versies, maar nu is het inmiddels vervallen tot ff snel 2min debiel pingelen en da's jammer.
Pooch hervindt jezelf ff snel want de rek lijkt er nu wel uit qua KAOS tracks......

welke vette HW synths?
ik zie niks, gisteren was zijn laatste opdate van zijn ad.
en daar staan geen vette synths in....
![]()
Gisteren zei je dat je vandaag gaat beginnen met opnames, en vervolgens zet je vandaag weer twee vette hardware synths te koop. De logica ontgaat mij een beetje.

stoppen is al iets dat men doet... zo infantiel als het anglicaans is het NL's nu ook weer niet nutuulk...Doe es ff stoppen met die plaatjes en maak die 5 tracks eens snel!
Zei je psycholoog dat vrijdag?![]()
maar erm, ome P... wat heb je nou na de brand allemaal aangeschaft... en... heb je nog? ...dan... zeg maar... zo ongeveer... ook...
stoppen is al iets dat men doet... zo infantiel als het anglicaans is het NL's nu ook weer niet nutuulk...

De Korg Microstation, de Yamaha CS2X, de Yamaha YS100, de Behringer Xenyx2442FX, de BOss BR900CD, de Yamaha DJX, de Tascam DP008, de Korg Monotron, de Korg Monotron Delay, de Korg Kaossilator, de Korg Kaossilator 2. En de rest die te koop staat. Wat uiteindelijk niet verkoopt, blijft dan natuurlijk ook.![]()
je hoge IQ heb je blijkbaar niet gebruikt om zowel je studio als je bankrekening gevuld te houden.... zo zonde van je geld om een apparaat niet een, maar wel drie keer (nieuw en ongebruikt?) door te verkopen (met verlies)...je hoge IQ heb je blijkbaar niet gebruikt om zowel je studio als je bankrekening gevuld te houden.... zo zonde van je geld om een apparaat niet een, maar wel drie keer (nieuw en ongebruikt?) door te verkopen (met verlies)...
Hij zei wel dat ik een persoon met een goed stel hersens was, heb een IQ test gedaan en kwam uit op 145.