Nieuwe releases op Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Excuseer jezelf maar. Die hofnar reputatie heb je jezelf aangemeten...

Je hebt een iets te goed hart Jos. En je bent net te goedgelovig en impulsief om niet weer over random shit die ons niks aan gaat te schrijven. Lees je bericht eens na vooraf je op "snel reageren" drukt en kijk of er geen persoonlijke dingen in staan, probeer iets anoniemer over het forum te gaan..

Phochos - Earth Core

Attachments

• Phochos - EarthCore.MP3
    5,2 MB · Bekeken: 112
Phochos - The Music Box

Attachments

• Phochos - TheMusicBox.MP3
    2 MB · Bekeken: 108
zeg Phooch,
aan je oren mankeerde toch niets?

dit is bij tijd en wijle gewoon ronduit Vals...

:koffie:

Dat valt toch wel mee of ben ik toch doof aan het worden??:dubbel:

maar dit advies is je ook al x maken gegeven door zowel je forumvrienden als de mods...

Ik kan je melden dat ik 10 jaar gelden psies dezelfde strekking aan posts van Phooch voorbij zag komen. En ja, het is nog steeds even hilarisch als voorheen! (en er is niets veranderd.. =( )

bij het lezen van de opmerking in de post hierboven doet de twijfel weer haar intrede :D

Haha.. Manmanman. Ik denk elke dag weer dat ik een deja-vu heb, maar het is gewoon dat Pooch dit type bericht zeker elke 2 maanden post.. ;)

toch weer medische dingen he :P ...muziek majonaistro! :W

met welk stuk gear had je dat nummer (kapot)gemaakt eigenlijk?

Momenteel bezig met de Roland XP30 en Yamaha CS2X en de Boss BR900CD, afgemixed op Magix.

de CS2X was toch in de verkoop?
Of loop ik inmiddels weer een paar uur achter op de gebeurtenissen.
Maar goed, je kan hem die tijd nog bespelen das waar.

Phochos - Specials (weer helemaal gemaakt met de Magix Soundpools):dubbel:

Attachments

• Phochos - Specials.MP3
    6 MB · Bekeken: 129
de CS2X was toch in de verkoop?
Of loop ik inmiddels weer een paar uur achter op de gebeurtenissen.
Maar goed, je kan hem die tijd nog bespelen das waar.

Is uit de verkoop gegaan, vond het zonde om hem weg te doen.

Ik heb nu alles in huis zodat ik kan gaan opnemen. Van het weekend begin ik met het eerste album, The Creation Of The Planetary Evolution. Zal tussentijds stukken laten horen op het Synthforum.:okdan::halleluja

Heb alleen nog maar Magix dingen voorbij zien komen.
Bovenstaande is neem ik aan uitgesteld

Dit blijft een rare draad; elke keer zit er een pagina te veel die er dan stiekem toch niet is (dus pagina 25 bestaat wel volgens het forum, maar is niet bereikbaar...)

Heb alleen nog maar Magix dingen voorbij zien komen.
Bovenstaande is neem ik aan uitgesteld

Op het moment wordt de studio nog bijgewerkt (komen nog vitrages en gordijnen, dus staan de synth voorlopig even in de slaapkamer opgesteld. Van het weekend is het klaar en kan ik de studio weer gaan indelen enn dan met de opnamens beginnen, dus nog even geduld.:okdan:

Momenteel bezig met de Roland XP30 en Yamaha CS2X en de Boss BR900CD, afgemixed op Magix.

ik bedoel dus Earth Core en niet Musix Box want daar zit een stukje gitaar in wat gewoon super nep klinkt en waarvan men meteen weet dat jij het zelf niet gespeeld hebt (but then again, what's new with magix nutuulk) :D

maar wie weet komt er weer een knaller voorbij :dj:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back