Nieuwe releases op Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik bedoel dus Earth Core en niet Musix Box want daar zit een stukje gitaar in wat gewoon super nep klinkt en waarvan men meteen weet dat jij het zelf niet gespeeld hebt (but then again, what's new with magix nutuulk) :D

maar wie weet komt er weer een knaller voorbij :dj:

Ach, die gasten van die nummer 1 hit laatst kwamen ook weg met wat gesequencede loops van een cd.. dus tja.. :D

Dit blijft een rare draad; elke keer zit er een pagina te veel die er dan stiekem toch niet is (dus pagina 25 bestaat wel volgens het forum, maar is niet bereikbaar...)

Dat komt omdat Phochos een buitenaards wezen is wat gestrand is op de aarde en soms een beetje verder al in de toekomst leeft en al replied op berichten die nog niet door ons geschreven zijn :geslaagd:

Dat komt omdat Phochos een buitenaards wezen is wat gestrand is op de aarde en soms een beetje verder al in de toekomst leeft en al replied op berichten die nog niet door ons geschreven zijn :geslaagd:

Ik wil het meer een droom wereld noemen.
Supertramp had daar ooit eens een hit mee.

Die spookpagina is alleen toegankelijk voor vrijmetselaars, illuminati en leden van de Bilderberggroep las ik net.

en natuurlijk met je Rotschild elite plus platinum card (maar die heeft Phochos intussen ook wel met zijn synth airmiles :D)

Zijn er nog nieuwtjes Jos?

Mijn studio is nu eindelijk klaar, nog wachten op de Mattel Synsonics percussion controller. Dan kan ik eindelijk aan de gang met mijn projecten. De gordijnen en vitrages zijn nu ook klaar, moet nog een extra computer installeren voor het afmixen. Maar de rest staat. Dus nog heel even geduld.:okdan:

Mijn studio is nu eindelijk klaar, nog wachten op de Mattel Synsonics percussion controller. Dan kan ik eindelijk aan de gang met mijn projecten. De gordijnen en vitrages zijn nu ook klaar, moet nog een extra computer installeren voor het afmixen. Maar de rest staat. Dus nog heel even geduld.:okdan:

Het project zou al meer dan een week gestart zijn toch
Met wat voor programma mix je dan af
Toch niet met magix hoop ik

Het project zou al meer dan een week gestart zijn toch
Met wat voor programma mix je dan af
Toch niet met magix hoop ik

Magix en FL7

Mooi dat je aan de gang kan met je projecten, loopt alles een beetje volgens de planning?

wat ga daar mee doen, kraftwerk achtige drums? :D

Nee, Michael Garrison-achtige drums en voor effecten erdoorheen.

Mooi dat je aan de gang kan met je projecten, loopt alles een beetje volgens de planning?

Ja, gelukkig gaat alles nu volgens plan. Als alles goedgaat kan ik over een maand weer voorzichtig gaan werken, voorlopig dan voor een paar uur per dag. Heb in ieder geval voldoende tijd voor de opnamens.

vooral met dat werken moet je oppassen.....
voor je het weet zit je weer in de lappenmand......:D

:koffie:

Daar zorgt de psychol.........oh, moet uitkijken met mijn medische perikelen.:dubbel::dubbel::dubbel:

Daar zorgt de psychol.........oh, moet uitkijken met mijn medische perikelen.:dubbel::dubbel::dubbel:

Laat dat soort smileys maar weg, we zijn op een punt beland dat dit niet meer lollig gevonden word , zoals je dit nu zelf ook wel weet.

Dusss...
watching-you-smiley-emoticon.gif

Studio W.A.H.:
SYNTH-CORNER: Kawai K1-II, Korg Microstation, Roland XP30, Yamaha A3000, Yamaha CS2X, Yamaha DJX
KEYS-CORNER: Yamaha HE8, Yamaha PSS380
DRUM-CORNER: Mattel Synsonics (komt)
EFFECTS-CORNER: Hfg BJ82, Korg Monotron Delay
RECORDING-CORNER: Behringer RX1602, Boss BR900CD

Living-Reum Studio:
Behringer Xenyx1002, Kawai MS710, Korg Kaossilator 2, Korg Monotron

Ik ben benieuwd hoe dit er nu uitziet. Ook mis ik nog de CANDY-CORNER en de SOFA-CORNER?

Heb je een foto van het geheel?

Een vierkante kamer met vijf hoeken? Ow, ik snap het al... Die Mattel Synsonics wordt dus in de hoek van het plafond bevestigd. En dan in iedere hoek nog een Korg Volca. Maar dan is het ook echt compleet! :{

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back