Nieuwe releases op Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En dit is de maxi-single

Attachments

• 155685_479616341379_637641379_5546553_6126250_n.jpg
    155685_479616341379_637641379_5546553_6126250_n.jpg
    76,4 KB · Bekeken: 103
Mooie LP Phochos, gefeliciteerd! Wellicht dat ik later deze week een exemplaartje bestel !!

mooie maxi-single :)

gefeliciteerd phochos, je verdient het wat mij betreft wel door je enorme enthousiasme over het maken van muziek.

Mooie LP Phochos, gefeliciteerd! Wellicht dat ik later deze week een exemplaartje bestel !!

Hij is niet bij mij te bestellen hoor, gaat via Smackos zijn website, hij heeft de produktie in handen.

Phochos

Uhh de heer smackos was slechts assistent manager inzake dit, de productie gaat via Creme Records en het plaatje is geperst bij Hollands glorie Record Industry

Foto vanuit het Creme Records BV kantoor te Den Haag:
155685_479616341379_637641379_5546553_6126250_n.jpg
\

EDIT: Oops zag niet dat die foto al was gepost sorry!

Laatst gewijzigd:
Oh, ja sorry. Maar dhr. Smackos en waarschijnlijk de heer van de produktie kwamen wat exemplaren op mijn werk afleveren, Het Nationaal Archief in Den Haag. Zodoende kan ik wat exemplaren uitdelen aan kennissen van me. Ik ga overigens meer produkties via hen laten uitvoeren, zowel oudere cd's als nieuwe produkties.

Phochos

Ik zag net op Smack zijn website dat deze uit was, maar te gek, en beide nummer klinken ook erg fijn, dus de volgende keer dat ik bij Clone ben zal ik deze even aan de collectie toevoegen. Te gek Jos. Heb je wel verdiend na al die jaren hard werken om eindelijk een echte plaat op de markt te hebben. Top!

Ik zag net op Smack zijn website dat deze uit was, maar te gek, en beide nummer klinken ook erg fijn, dus de volgende keer dat ik bij Clone ben zal ik deze even aan de collectie toevoegen. Te gek Jos. Heb je wel verdiend na al die jaren hard werken om eindelijk een echte plaat op de markt te hebben. Top!

Dank je.

Binnenkort komen er nog wat andere werken bij Creme Records uit en ook nieuwer werk wil ik via hem uitbrengen.

Phochos

Als het goed is komt de Alesis Micron en de Roland MC505 morgen of zaterdag binnen. De JX1 zal komende week wel binnen komen.

Phochos

Deze plaat moet ik hebben :okdan: supertof voor je :okdan:

Tracks van het jaar voor de SF contest! :halleluja

Phochos = :kroon:

Ik wilde die track graag op de contest van het jaar plaatsen, maar ik heb geen ruimte meer dus kan hem niet plaatsen. SNif, Snif.=(

Ik wilde die track graag op de contest van het jaar plaatsen, maar ik heb geen ruimte meer dus kan hem niet plaatsen. SNif, Snif.=(

Kan ik hem dan niet plaatsen voor je? Ik zit nog niet eens op 200mb volgens mij. :)

Kan ik hem dan niet plaatsen voor je? Ik zit nog niet eens op 200mb volgens mij. :)

Als je wilt doen graag. Geef je normale emailadres op, dan kan ik hem thuis doorzenden naar je toe.

Groeten,

Phochos

Voor mij ook buiten sf de plaat van het jaar, admiraal Phooch en kapitein Tupolev hebben al menig dansvloer gekraakt onder mijn wakend oog. Hulde!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back