Nieuwe releases op Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het uiteindelijke definnitieve hoesje ziet er als volgt uit (na samenspraak met 6 trak):

Attachments

• SETI03.jpg
    SETI03.jpg
    70,5 KB · Bekeken: 97
Dank voor de aanpassing

Laatst gewijzigd:
Ben op het moment bezig met de opnamens van de nieuwe Haags Timmerbedrijf, getiteld Music Maker.

Phochos namens Haags Timmerbedrijf.

Het nieuwe project van Phochos is "Two Faces" en wordt in zijn geheel met hardware apparatuur uitgevoerd, ook zonder gebruik van samples. Het is sinds 2006 dat ik weer op deze manier ga werken. Dus spoor voor spoor opnemen.
De stijl op het album wordt ongeveer een mengeling van Klaus Schulze en Tangerine Dream.

Phochos

nou, ik kan wel een website van je vinden, maar geen materiaal om te luisteren, cq te kopen.
dan maar zo;...........
graag 1 single, en de laatste cd, MET de 6trak bolus, euhh, bonus..:D

enne, zet um op.:okdan:

:mega:

nou, ik kan wel een website van je vinden, maar geen materiaal om te luisteren, cq te kopen.
dan maar zo;...........
graag 1 single, en de laatste cd, MET de 6trak bolus, euhh, bonus..:D

enne, zet um op.:okdan:

:mega:

De cd met de track van 6 erop begrijp ik, maar 1 single, welke single bedoel je? De maxi-single van Creme Records? Die verkoop ik dus zelf niet.

Phochos

Binnenkort ga ik werken aan een aantal remix albums van Phochos, Haags Timmerbedrijf, The Percussion CLub en Akku Und Abbel. Het worden dan albumss met één nummer bestaande uit al bestaande nummers van bovengenoemde. Zegge maar Dance-albums.

Phochos

De cd Two Faces van Phochos is afgerond en komt van het weekend op Orion Records.

Dit zijn de andere hoesjes van de vorige SETI projecten

Attachments

• SETI01.jpg
    SETI01.jpg
    43,7 KB · Bekeken: 102
  • SETI02.jpg
    SETI02.jpg
    71,3 KB · Bekeken: 104
Two Faces is verschenen op Orion Records. Een nieuw project van Phochos staat ook op het punt van beginnen, titel is "Vintage Linear A".

Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back