Nieuwe releases op Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
maar eeh, waar kan ik dit checken ? Want er zijn zoveel "Orion Records" records met google search :)

Vriendelijke Groet,
Je Moeder

Beste Moeder,

Kijk op de website www.phochosorion.vpweb.nl dan zie je bij de homepagina een link waarmee je bij de lijsten van verschenen albums komt met de jaartallen achter de titel van het nummer.

Phochos

Well done! maaruh....Je mag wel eens naar de kapper...... :D

Dat was vlak voordat ik met een tondeuze behandeld bij, heb nu weer lekker kort haar.

Phochos

Er is een nieuwe op Orion Records verschenen, van The Percussion Club, getiteld "Kosmische Sphere".

Hierbij ook het hoesje.

Phochos

Attachments

• KOSSPHE1.jpg
    KOSSPHE1.jpg
    120,4 KB · Bekeken: 125
De volgende projecten zijn her-uitgegeven op Orion Records.

-Tekna van Phochos
-Journey Through Oxytetra van Phochos

Nieuwe cd die eraan zit te komen:

-Secret Zone van Phochos

Phochos

Phochos, waarom ga je niet op iTunes? hoeft helemaal niet zo veel te kosten en kan je ook in eigen beheer uitgeven?

Phochos, waarom ga je niet op iTunes? hoeft helemaal niet zo veel te kosten en kan je ook in eigen beheer uitgeven?

Ja, misschien kan ik via dat het gaan uitbrengen. Moet even checken hoe en wat.

Phochos

Het album Secret Zone is uitgekomen op Orion Records. De albums Tekna en Journey komen deze week op Orion Records te staan.

De maxi-single met twee nummers van mijzelf (een mix van Legowelt en het nummers Glaciers uit 2000) is ook uitgekomen, niet via Orion Records. Wel te zien op deze link:

http://clone.nl/item19216.html

Ik heb geluisterd en beide stukken zijn natuurlijk ingekort, maar toch meer dan éénn minuut lang.

Phochos

vreemd bij mij die van Legowelt wel, maar die van jou maar 2 sec... zal het morgen nog eens proberen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back