Nieuwe releases op Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En hier de hoesjes van zowel Two Faces als Vintage Linear A.

Attachments

• TWFACES1.jpg
    TWFACES1.jpg
    54,5 KB · Bekeken: 96
  • VINTAGE1.jpg
    VINTAGE1.jpg
    33,9 KB · Bekeken: 95
En luister de nummers Face Forward en My Sense Part ONe op de kutnummers thread.

Weer een nieuwtje:

Mijn nummer Glaciers komt op de volgende cd te staan:

Various artists mixed by 'Tom Novy "Chillin' At Ocean Drive Hotel Ibiza
Vol. 2" 2 CD set

Nieuwtje gehoord via Danny Wolfers van Legowelt.

Phochos

Verder heb ik besloten om alleen nog maar muziek te maken via software. Het grootste gedeelte aan hardware staat te koop, alleen het Yamaha HE orgel blijft staan, omdat ik daar nogal veel op speel om dingen uit te proberen voor nieuwe composities.

Phochos

Ik wil ook dit jaar weer een "The S.E.T.I.-Project, The Search For..............." gaan uitbregen. Wie heeft er zin om enkele composities mee te doen op dit project. Wellicht dat ik in 2012 een "Best Of" van deze projecten ga uitbrengen bij Creme REcords.

Phochos

Ik heb nog wel een duister stukje Andromeda ambient als intro wat je mag gebruiken.
Leuk voor een introhttp://soundcloud.com/room_of_close_associates/pier-001-intro

Ik heb nog wel een duister stukje Andromeda ambient als intro wat je mag gebruiken.
Leuk voor een introhttp://soundcloud.com/room_of_close_associates/pier-001-intro

Hoi,

Alvast dank. Ik ga hem vanmiddag beluisteren.

Phochos

Op het album "Vintage Linear A" ga ik gebruik maken van de HFG BJ82, de Yamaha HE8, de Yamaha PSS570 en de Yamaha PSS790. Dus allemaal Vintage spullen. De opnamens worden gedaan op een Korg D8 en de eindmix wordt zoals altijd gedaan op Magix 2007XXL.

Ik hoop hem in de loop van juli uit te kunnen brengen.

Phochos

wat is een HFG BJ82?

zelfs vriend goggle wist er geen raad mee.

:koffie:

Dat is/was de eigenbouw Functie Generator, die mijn broer voor me heeft gebouwd in 1982. Dus HFB BJ82 staat voor Homemade Function Generator BouwJaar 1982. Hij is inmiddels zodanig veel gebruikt, dat hij het minder is gaan doen. Dus is/was dit het langs in mijn bezit geweest zijnde apparaat in de studio.

Phochos

Op het album "Vintage Linear A" ga ik gebruik maken van de HFG BJ82, de Yamaha HE8, de Yamaha PSS570 en de Yamaha PSS790. Dus allemaal Vintage spullen. De opnamens worden gedaan op een Korg D8 en de eindmix wordt zoals altijd gedaan op Magix 2007XXL.

Phochos

Wat betreft de opnamens en de eindmix, die blijven zo. Vintage Linear A wordt opgenomen met alleen een Yamaha HE8 en een Yamaha PSS570, verders niets erbij.

Phochos

De nieuwe cd wordt in de stype als de cd "roseg@arden" van Adelbert Von Deyen.

Phochos

Phochos

Het project "Vintage Linear A" wordt uitgevoerd met de Yamaha HE8 en de Yamaha PSS790, misschien aangevuld met de MonoTribe van Korg (die komt er wellicht binnenkort nog bij). Het opnemen en mixen gebeurd met de Magix Studio2007XXL.

Phochos

Doordat mijn oude computer niet meer op te starten is, ben ik een aantal albums uitgekomen op Orion Records kwijt (staat ook helaas niet meer op de externe harde schhijf bij de nieuwe computer). Zodoende moet ik nu uitzoeken wat nog wel op de schhijf staat. Helaas ben ik The Seti Project nr. 3 ook kwijt en een aantal nieuwe composities voor het album Vintage Linnear A. Ik heb nog wel hoop dat de oude computer zijn geheimen nog prijsgeeft, maar de eerste poging van mijn broer om de gegevens boven water te krijgen zijn mislukt.

Phochos

maar misschien moet je maar eens een dikke goede nieuwe PC aan gaan schaffen ipv wederom meteen weer synths... sowieso ook omdat je nog niet zo lang geleden het had over dat je nu geheel op software overstapte (maar met de toekomstige aankoop van wederom een monotribe weet ik dat zo net nog niet)... :D

maar misschien moet je maar eens een dikke goede nieuwe PC aan gaan schaffen ipv wederom meteen weer synths... sowieso ook omdat je nog niet zo lang geleden het had over dat je nu geheel op software overstapte (maar met de toekomstige aankoop van wederom een monotribe weet ik dat zo net nog niet)... :D

Ik heb nu een goede, nieuwe computer. Maar ik wil naast de software toch ook deels hardware blijven gebruiken, omdat ik het toch wel fijn vind om op die manier ook aan de slag te blijven. Maar het grootste deel zal ik op software werken.

De nieuwe - waar ik nu stukken van kwijtben (Vintage Linear A) wordt in ieder geval geheel op hardware gemaakt, wordt in de stijl van de een-na-laatste cd van Adelbert Von Deyen, "Roseg@rden".

Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back