Nieuwe releases op Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
38 vind ik best wel veel, denk dat 99% van het forum dat niet haalt

Ja, vergeet ook niet dat ik ook bekendheid heb in de VS en Rusland. En in Europa een aantal landen ook. Dus door de reclame daar wordt er af en toe ook besteld uit het buitenland. Wellicht een goede zet van me om reclame via het buitenland ook te laten lopen.

Zoals gezegd, ik rijd nog niet in een super brommobiel rond, maar ja, alle kleine beetje zijn meegenomen, toch??

Phochos:D

ok, ik zal het niet vergeten

trouwens bekendheid in Rusland betekend natuurlijk niet altijd het genereren van harde roebels (ik zie de "Collected Works Of Omi Phochski" CDR's al liggen op de vrijdagmiddag markt in Vorkuta)

ok, ik zal het niet vergeten

trouwens bekendheid in Rusland betekend natuurlijk niet altijd het genereren van harde roebels (ik zie de "Collected Works Of Omi Phochski" CDR's al liggen op de vrijdagmiddag markt in Vorkuta)

Niet vergeten hè!:D:D:D

Binnenkort beginnen eindelijk de opnamens van "Evolution - The Creation Of Planet Earth". Daarnaast komt er ook een album waarbij ik alleen de Yamaha DJX ga gebruiken, zoals ik in het verleden met het album "Triton" heb gedaan.:okdan:

wanneer is binnenkort?

:koffie:

Ga van het weekend alles aansluiten, zowel op de studio als de slaapkamer. Vanaf volgend weekend ga ik de eerste stukken al opnemen, heb natuurlijk al het nodige gecomponeerd bij mijn broer thuis. Hoop het ergens na de zomervakantie te kunnen uitbrengen (misschien op cd of andere gewoon digitaal).:dj:

De nieuwe titel van het tweede album wordt "The Somnium" (De Droom).

nou, zet um op.....

en?, ben je al begonnen met opnemen?

:mega:

Nog niet. Ik ben afgelopen maandag bij de huisarts geweest en heb een burn-out, dus mag ik voorlopig niet werken. Kan ik dus in alle rust gaan werken met mijn hobbies, waaronder muziek, maar doordat ik snel uitgeput ben gaat het behoorlijk lang duren. Maar ga vandaag proberen om de eerste delen op de harddiscrecorder te zetten.8>

Phochos - Tegenstrijdig

Kei mooie passende titel.

Wel een beetje een tegenstrijdige titel eigenlijk

Hoezo dan tegenstrijdig, kan toch wel zo'n titel. zie het probleem er niet in, maar ja.....wie ben ik:dubbel:

Zoek eens op de definitie van evolutie
En plaats daarbinnen het woord creation.........

heb je nu zelf ook nog s een burn out
gaat lekker
misschien heb je te hard weer nieuwe spullen gekocht enzo... de lijst is langer dan ooit
heeft je budgetcoach ook een burnout
niet dat ik t je niet gun overigens heur

alsof evolutie zelf geen creatie is
zonder creatie is er niets

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back